Skojig sida att rita på

Mycket o göra på datorteket idag? :)

"Brum brum"..
:hihi

Zee skrev:
IT-byn? Moving up in the world, huh?

Håller ni på med data o sånnt där eller? ;)

Haru nått fast jobb på g?

Ja vi håller på med data, sidan heter ju Datadelar.se :hihi Tror inte det blir nått fast jobb men kanske lite inhopp när det är kris. Trivs ganska bra iallafall. Oändligt bättre än att packa bröd!

honkiie skrev:
Ja vi håller på med data, sidan heter ju Datadelar.se :hihi Tror inte det blir nått fast jobb men kanske lite inhopp när det är kris. Trivs ganska bra iallafall. Oändligt bättre än att packa bröd!

Vad har du för utbuldning i ryggen? ..förutom att packa bröd och datorteket dåro.. :tungan

Zee skrev:
Men ååååååå vad det går sakta. Vi har inte hela dagen o slösa bort på att sitta o stirra på när du målar. Man ska hinna surfa på sh också ffs. O hämta kaffe. :4skrika

men ditt mög.. finns en "speed" slider längst upp till vänster !!1 :fatta!

heimdal skrev:
men ditt mög.. finns en "speed" slider längst upp till vänster !!1 :fatta!

Nej det finns inte på mitt internet i min data. Jag kanske har fel på floppydiskettstationen? Ska jag byta från 5-tumsdisketter till 3.5"? Hade inte vatt fel o modernisera min data faktiskt.

Zee skrev:
Nej det finns inte på mitt internet i min data. Jag kanske har fel på floppydiskettstationen? Ska jag byta från 5-tumsdisketter till 3.5"? Hade inte vatt fel o modernisera min data faktiskt.

leta upp en liten knapp på baksidan av "datan" .. den sitter där den stora svarta strömsladden ansluts till"datan" ...sen trycker du på den. då går disketterna jetta fort

tack alla som beundrar mina konstnärliga kunskaper :D :fyllisar

HönaPower skrev:
Riktigt bra faktiskt! :tummenupp

de e ju armbågeskrap tillomed :hihi

heimdal skrev:
leta upp en liten knapp på baksidan av "datan" .. den sitter där den stora svarta strömsladden ansluts till"datan" ...sen trycker du på den. då går disketterna jetta fort

eller så kan man dra över den där switchen från 220 till 110. Då går datan sönder svinsnabbt

heimdal skrev:

de e ju armbågeskrap tillomed :hihi

Tittut

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...