Skojbråka men blir fel.

Mr Helmut skrev:
2481784 Någon mer än jag som lider av att allt blir för hårt på fyllan.

Skulle skoja lite med polare några vändor igår genom att smocka till han lite (hade anledning:D ) men sitter här med dåligt samvete idag då han har ont.

:D alltid kul att skojbråka
En gång råka jag stuka 3 revben o 2 fingrar på polarn, förstod först när han föll ihop på golvet hur ont han verkligen hade. Såhär i efterhand kan man känna sig lite taskig men just då tyckte man det var askul. :näsblod

hmm, en polare till mig skulle skojbråka med mig när vi båda var på fyllan...
jag står med ryggen vänd mot honom och ser inte vem det är utan märker bara att det är någon som hoppar på mig.
Instinktivt försvarar jag mig och råkar förstöra hans knä ganska illa.
Han fick hoppa på kryckor några månader. Och sen dess så verkar det ha blivit ganska svagt för nu går det sönder lite då och då. senast var för några veckor sedan så han har precis blivit av med kryckorna igen...

slåss och bråka?..
nee jag har bättre saker för mig

jaha, bara på låtsas...
ehmm... nope, men fortsätt gärna ni *klapp på huvudet*

okej, bara på fyllan...
nee tyvärr, då finns det definitivt andra aktiviteter som är bra mycket mer intressanta och roliga

p.s Word mr_rockster!

jag tror ni skojbråkas och brottar för ni egentligen vill ha sex med eran kära killkompis men vågar inte... tills brottning blir en kärleksfull påsättning som heter duga (se brockback mountain)

ja se där när ni dricker whisky

hahahahhahahahaha mohahahaha

Skojbråkade lite med ett gäng polare och en tjejkompis. Under brottningsmatchen så gjorde en polare en elbowdrop som var avsedd för min rygg, men missade och träffade tjejen rätt på näsan, som svullnade upp som en bakpotatis. Av någon outgrundlig anledning så fick jag skit för det och även det dåliga samvetet. Riktigt dålig stil tycker jag. Vad tycker ni?

Reb0

har väl hänt att man börjat skojbrottas lite och sen är båda gula och blåa och haltar dagen efter. Tar ju cirka fem sekunder för skojet att bli till dödligt allvar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8