Skojar folk med dessa priser?

• Thread starter Thread starter Linkan_85
  • Start date Start date

Linkan_85

Guest
Hej.

Hittade den här annonsen på blocket, då killar säljer en Ktm 640-01 för 47k. Dock har den bara gått 400 mil. (nog inte ärliga) Men får folk sålt dom för så dyrt:confused: . Då inte en enda hört av sig på min o jag ska ha 35 för en -02a med nya sulor och slipon.

Här är länken=
http://www.blocket.se/vi/16999932.htm?ca=11_s

Och är det lätt att fiffla med mätarställningen? Kolla denna som gått 450 och är en -96a
http://www.blocket.se/vi/17054037.htm?ca=11_s

Försökte print screana lr hur man nu stavar in en bild från blocket men det gick inte:huvet . Så jag lägger in en länk så kanske någon annan kan göra det lr berätta hur man bifogar med bilder i tråden.

//ToMMy

Tryck print screen. öppna paint och välj den konstiga stjärnan,högerklicka, välj klistra in, spara som jpeg. klart:tummenupp

Last edited:
:rofl Dakar Edition bara för att den har 18 literstank vilken BS!!!!!!!!!!!!

Sålde min 625-04 SMC med dubbla uppsättningar hjul, en jäkla massa saker samt dubblesystem samt rallykam för 50k & den hojen hade gått 670mil 60% på grus men skicket såg ut som att den hade gått på asfalt hela tiden.

Överpriser i dagsläget jajemänsan!! :D

Kom ihåg att de hojar du ser på blocket är de osålda. De hojar som har ett vettigt pris är inte där särskilt länge.

Det tragiska är ju att folk begär guld för sina hojar sen beklagar dom sig att dom inte får skiten såld.

Ingen kritik men bara ett tips. Lägg aldrig ut en annons men en bild när du ev kör på bakhjulet hur bra du en är. En del får konstiga tankar hur motorn mår mm.

Bilder med detaljer brukar locka ibland.

Nja lägger väl in en bild på min innan jag sålde den till en i Danmark.
Nå hur mkt syns det att 60% av de 670milen har gått på grus/lera, visst har jag haft andra kåpor men ändå! :)

Sålde den förra året.

2dj7wo2.jpg

Nå hur mkt syns det att 60% av de 670milen har gått på grus/lera, visst har jag haft andra kåpor men ändå! :)

Av säkra källor har jag hört att du var kungen av puts :D
Din hoj var oförskämt billig om du frågar en proffstyckare som mig.

Jag sålde min 660-04 som gått 830mil i våras för 50k med akrapovic helsystem,endurofälgar,hasplåt,ett gäng olika drivpaket och massa mer grejjer till.
Jag tyckte motard nästan var roligare än sporthoj det är mer busfaktor men man kan ju inte fara på nån längre sväng direkt!

Ingen kritik men bara ett tips. Lägg aldrig ut en annons men en bild när du ev kör på bakhjulet hur bra du en är. En del får konstiga tankar hur motorn mår mm.
QUOTE]

Jag tänkte på det, o skulle aldrig lägga ut en bild på slangen med en kåphoj, men så tänkte jag att alla vet ju att alla kör på slangen med motarder. Men du har helt rätt. så jag tog bort den nu.

Men är priset högt?

QUOTE]

Jag tänkte på det, o skulle aldrig lägga ut en bild på slangen med en kåphoj, men så tänkte jag att alla vet ju att alla kör på slangen med motarder. Men du har helt rätt. så jag tog bort den nu.

Men är priset högt?

Tycker inte det men som sagt folk idag är insnöade på High Flow topp, hydraulkoppling välja 625/660 istället för 640 & inte minst milantalet på enstånka bla bla bla bla.

Gammla motarder ligger ofta väldigt högt i pris av nån anledning.. du får en -04 med under 1000 mil på mätaren för ca 45k "blocket pris" dvs du kan någ få loss den för 40+ k Säger inte att du har ett för högt pris men hade nog lagt nån tusenlapp till för en nyare hoj med mindre mil..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti