stoooffe skrev:Afan det vet jag var det ligger. Då har du ju nära till rakorna.![]()
Yeah, antar att du har kört igenom för att komma till rakan?
Japps, tar 5 minuter till revingerakan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stoooffe skrev:Afan det vet jag var det ligger. Då har du ju nära till rakorna.![]()
Loy skrev:Yeah, antar att du har kört igenom för att komma till rakan?
Japps, tar 5 minuter till revingerakan![]()
stoooffe skrev:Mååånga gånger!![]()
Brukar du vara där?
Loy skrev:Det händer väl![]()
Om det inte blåser så kan man höra om någon kör där![]()
Men oftast kör jag till Sjöbo och kolla in läget där sen på hemvägen stannar man till i Revinge för att se om det är någon som har skoj![]()
stoooffe skrev:Japp, brukar osso bli Sjöbo för mig först sen Revinge på hemvägen.
Lite trisst med alla snutar o skit som det var nu slutet i somras.
Får hoppas att det har lugnat sig nu över vintern så inte snuten förstör allt igen.
Loy skrev:Ja, det får man hoppas. Var ju lite löjligt som det var i slutet på sommaren.
Hoppas vi ses på någon av rakorna någon gång då![]()
Padde skrev:Skåne + söndag + snö bara att sätta sig i bilen och köra och hitta på nått..

Låt säga såhär, ha inte mobilen uppe efter 22 ute på stan, gå alltid med nån polare också.Zee skrev:Jag ska flytta ner till centrala Maaalmöö snart (1 km från Triangeln).
Är det nått o ha eller?![]()
O vart fan skaffar man garage till bil o mc i Malmöö?![]()

Swish skrev:Loy, bor du i revingeby eller?
Zee: akta dej om du ska bo mitt i centrala malmö.. farligare ställe finns nog inte, förutom rosengård.. :S och om du ska ha garageplats till bil och mc bör du nog leta utanför malmö, de flrsta inne i malmö vet att ta betalt..
Swish skrev:Zee: akta dej om du ska bo mitt i centrala malmö.. farligare ställe finns nog inte, förutom rosengård.. :S

Solid snake skrev:Låt säga såhär, ha inte mobilen uppe efter 22 ute på stan, gå alltid med nån polare också.![]()

Zee skrev:Du skojar va?
For real? Shit pomfritt. Jag är mest orolig för bruttan min. Man kankse inte ska låte henne lalla runt hur som helst på kvällarna då?![]()
du kanske skulle köpa en pistol till henne, eller en årsförbrukning av tårgas. perfekt som födelsedagspresent.Zee skrev:Du skojar va?
For real? Shit pomfritt. Jag är mest orolig för bruttan min. Man kankse inte ska låte henne lalla runt hur som helst på kvällarna då?![]()
-Rosen- skrev:du kanske skulle köpa en pistol till henne, eller en årsförbrukning av tårgas. perfekt som födelsedagspresent.
Sofielund är väl där alla invandrare bor om man inte räknar med Rosengård.Zee skrev:Allvar? Det är så jävla illa alltså?
Vi kommer ju bo på Sofielund.. så jävla illa kan det väl endå inte vara va?
Oddjob skrev:Sofielund är väl där alla invandrare bor om man inte räknar med Rosengård.
Men, han överdriver, det är inte så illa i Malmö på nätterna.
visst ALLT kan ju hända, och det har varit en som sprang runt och knivhögg folk.
men du behöver nog inte vara rädd.

Zee skrev:Åfan. Nej, jag är mest orolig för tjejens skull. Inget kul om hon ska behöva se sig över axeln hela tiden..
Nu har jag ju bara varit ett par gånger i Sofielund (Norra) men jag tycker det verkade vara som vilket område som helst, men vad vet jag..
Oh well, vi bor la bara kvar tills vi hittar ngt utanför stan. Vi ville bo i Lund först men det är skitsvårt o hitta ngt där..
Fan vad kluven jag blev nu, ska man inte tacka ja till lägenheten på Sofielund då..?![]()
Innan du går för långt med det så notera att jag skrev "Sofielund är väl"Zee skrev:Fan vad kluven jag blev nu, ska man inte tacka ja till lägenheten på Sofielund då..?![]()
ta inte det inlägget på allvar. men seriöst så är det aldrig fel att ha tårgas. se bara upp för ungdomsgäng så blir det nog bra (gäng oavsett hudfärg).Zee skrev:Allvar? Det är så jävla illa alltså?
Vi kommer ju bo på Sofielund.. så jävla illa kan det väl endå inte vara va?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |