Skoj dag på skolan

KOne skrev:
Halvsov och drömde om min motorcykel på lektionen efter en jobbig måndagsmorgon då jag helt plöttsligt hör nått som låter som en cross och tänker nääää.
Vänder mig om och då har killarna från kortegen kört in med en cross på lektionen =) Ni skulle sett minen på läraren =)
Sen kommer nästa kille in med en motorsåg och sen efter det blev det bra sjukt.
Så sammanfattat: ännu en vanlig och tråkig dag på skolan.. hehe
Haha, förstod jag det hela rätt här? Springer de runt med motorsågar och åker cross inne bland föreläsningssalarna på chalmers? :)

berggren_martin skrev:
Haha, förstod jag det hela rätt här? Springer de runt med motorsågar och åker cross inne bland föreläsningssalarna på chalmers? :)
Japp, när de ska värva byggare till "cortegen" så gör de det. Föreläsarna är nog rätt vana vid det här laget

Även om han hade varit moppekille.. så hade det väl knappast spelat någon roll? Man kan nog prata sanning ändå.. :tummenupp
Chalmers verkar helt urflippat, synd att man aldrig skulle komma in där. :6surkart

pageer skrev:
Även om han hade varit moppekille.. så hade det väl knappast spelat någon roll? Man kan nog prata sanning ändå.. :tummenupp
Chalmers verkar helt urflippat, synd att man aldrig skulle komma in där. :6surkart
Ska man söka så ska man göra det nu. Kikade på VHS' statistik och det är rekordlåga intagningskrav på många utbildningar.

Skit att man inte är tekniskt lagd då... :(

Chalmers verkar ju skoj!!! :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma