Skoj dag på skolan

KOne

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
ligger i en hög..
Halvsov och drömde om min motorcykel på lektionen efter en jobbig måndagsmorgon då jag helt plöttsligt hör nått som låter som en cross och tänker nääää.
Vänder mig om och då har killarna från kortegen kört in med en cross på lektionen =) Ni skulle sett minen på läraren =)
Sen kommer nästa kille in med en motorsåg och sen efter det blev det bra sjukt.
Så sammanfattat: ännu en vanlig och tråkig dag på skolan.. hehe

Swedie skrev:
du behöver berätta för mig, hur gammal du är och om du har hoj...

/rampage mode

Jag vet vem det är, han går i sjunde årskurs och hans storestorestorebror har en DT50 -89 som e trimmad. Det sägs att den gör 70.... men jag tror den gör 34,5km/h :fakta

KOne: Ble du chockad o vakna?

Swedie skrev:
du behöver berätta för mig, hur gammal du är och om du har hoj...

/rampage mode
Annars har du vad du behöver för en rejäl IP-banning.

Å andra sidan, eftersom han (KOne) pratar om kortege, kan han faktiskt gå på Chalmers. Men då borde han stava cortege rätt... Å Ha vett att skriva hur gammal man är och vad för hoj man ev. har...

Nåväl.

hållundan skrev:
Å andra sidan, eftersom han (KOne) pratar om kortege, kan han faktiskt gå på Chalmers. Men då borde han stava cortege rätt... Å Ha vett att skriva hur gammal man är och vad för hoj man ev. har...

Nåväl.

Kortege på svenska, cortège på engelska. Vad pratar du för språk? :7peta

hållundan skrev:
Määäähähähäähäää, CHALMERS CORTEGEN såklart.... den heter alltid Chalmers Cortegen....

sådeså :7peta

:hej

Folk på Chalmers pratar alltså varken svenska eller engelska utan chalmerska?

Emmi skrev:
Det är helt korrekt... Nu går ju jag inte på Chalmers, men jag vet att det är så =) Sann göteburgare som man är, samtidigt som en mängd av folk jag känner går/gått där...

Knasiga är bara förnamnet...

:hej

Emmi skrev:

Är inte Chalmers den nya attraktionen på Liseberg??? :va

Emmi skrev:

Många som går på tekniska högskolor tycker att det är kul att hålla på att nörda sig genom att bla. stava saker på konstiga sätt, antagligen för att verka viktigare än omgivningen.
På KTH stavas flyg "phlüg" t.ex.

KOne skrev:
Halvsov och drömde om min motorcykel på lektionen efter en jobbig måndagsmorgon då jag helt plöttsligt hör nått som låter som en cross och tänker nääää.
Vänder mig om och då har killarna från kortegen kört in med en cross på lektionen =) Ni skulle sett minen på läraren =)
Sen kommer nästa kille in med en motorsåg och sen efter det blev det bra sjukt.
Så sammanfattat: ännu en vanlig och tråkig dag på skolan.. hehe

Sen vaknade du med en filt i örat.

hållundan skrev:
Å andra sidan, eftersom han (KOne) pratar om kortege, kan han faktiskt gå på Chalmers. Men då borde han stava cortege rätt...

Efter att ha gått 4 år på högskola och skrivit en miljard rapporter där man låtit Word rätta till stavfelen glömmer man bort hur man stavar :fyllisar

Vad hände nu??? Sa eller skrev jag nått fel?! Ja jag är 20 år gammal och går på Chalmers. min hoj är en sketen gammal Yamaha GPZ 500 som ligger på lagning. Är inte speciellt stolt över den hojen och därför tog jag inte med den i min profil (alla andra här verkar ha råd med ducor och R1:or med kolfiber och hela skiten och då skäms man lite över sin lilla 500cc).

Men nu är jag lite intresserad Swedie, vad var det som störde dig med mitt inlägg? Tyckte själv det var en rätt rolig och visste inte att man kunde tas oseriöst för nått sånt (man får ju hela tiden läsa om andras helt sjuka historier :) ) Hmm eller kan det va mitt namn KOne som låter lite lunaraktigt =) KOne står för Kejvan.. ett Persiskt (Iran) namn och jag har stavat det som KOne (eller K1) långt innan lunarstorm och allt det där med fjurtisar.

Eller så kan det helt enkelt va så att du (Swedie) tror att jag ljugit ihop historien men i så fall är det bara att ringa mig nästa gång du är nere i GBG så kan jag visa dig runt lite på Chalmers... vi har ölhäv från 06:00 på morgonen till 18:00... om du tycker att detta med crossen lät konstigt skulle du ha varit med när en hel orkester kom in på lektionen (runt 100 pers). Tog sådär 30min för dom att gå genom framdörren till bakdörren, hehe gissa att läraren blev lite sne på dem... och nu till vinter kommer vi att bygga om ena delen av Chalmers till en snowbordsbana m.m. m.m. finns massa sjuka grejer som händer på Chalmers :)

PS. dets stavas kortege och INTE cortege... okej att chalmerister kan kalla det cortege men resten av Sverige gör inte det DS.

Ledsen för det långa meddelandet men fattar mig inte på jakten efter mopedister på forumet och att folk kommer med uttalanden som ”Du måste va 14 år…” låter barnsligare att komma med såna uttalanden (mavve ta absolut inte åt dig :tungan ).

Back