Skogskyrkogården ikväll..hmmm

• Thread starter Thread starter Gixxer Mike
  • Start date Start date
Tss, gå inte på snacket om att du är för kort. Sadeln går att gröpa ur, hojen att sänka och stanna vid trottoarkanter är kanon :tummenupp

Vet flera i din längd som har hoj och då sporthoj.

Sluta snåla Mike, ge tjejen en hoj, annars tycker jag mer spanking från hennes håll är på plats :whip

Liwa1 skrev:
Tss, gå inte på snacket om att du är för kort. Sadeln går att gröpa ur, hojen att sänka och stanna vid trottoarkanter är kanon :tummenupp

Vet flera i din längd som har hoj och då sporthoj.

Sluta snåla Mike, ge tjejen en hoj, annars tycker jag mer spanking från hennes håll är på plats :whip

joo det är hos mig viljan ligger men hon måste våga prova köra först..hon är lite nojjig men vill ta lappen nu..
men hon har ju typ aldrig kört hoj..så hon är lite nojjig.

men jag uppmuntrar självklart hojköp till henne jag VILL att hon ska åka egen maskin..mycket roligare för oss båda :=)
:tummenupp

Gixxer Mike skrev:
hmm jag undrar vem som sitter med ömma skinkor nu he he he he
:whip

Liwa: joo jag håller faktiskt på att leta efter läplig hoj men hon måste nog börja med nåt custom liknande så hon når ner.
jag brukar faktist inte reta dom så mycket när hon är med för jag vill inte att hon ska riskera nåt pga jag gillar att retas med dom.

men pallar ni av att vänta på henne..jag menar monkeybiken gör typ 70 bara hi hi hi

Sluta skyll på tjejen nu Mike alla vet ju att det e du som vill åka fiskebåt.. :D ;)

Vägpirat? Polis? Är det samma sak eller?

Fan, jag måste börja öva upp min stockholmska...det går ju inte det här.

Tjejen skrev:
Han sa precis att han kan köpa en monkey-bike till mig... Jag är 154 lång och han påstår att det är det enda jag kan köra och fortfarande nå ner till marken på. :mad: Dags att ge honom lite spanking snart tror jag, han börjar ta ton. :D

Köp en PocketBike istället, dom gör ju en bit över 100km/h med lite trim, och parkeringsplats har man i lgh eller på balkongen. Vad kan bli bättre ? :D

hehehe,,,

/Nitrous

Gustav1 skrev:
Vägpirat? Polis? Är det samma sak eller?

Fan, jag måste börja öva upp min stockholmska...det går ju inte det här.

jag kan aldrig tänka mig att det skulle vara poliser som jagar stackars motorcyklister som galningar.. :eek:

Gixxer Mike skrev:
jag kan aldrig tänka mig att det skulle vara poliser som jagar stackars motorcyklister som galningar.. :eek:

Jag misstänkte det. Men "vägpirater" och "sno våra cyklar" fanns ju med i samma mening någonstans. :p

Gustav1 skrev:
Jag misstänkte det. Men "vägpirater" och "sno våra cyklar" fanns ju med i samma mening någonstans. :p

jaa jag tror dom vill sno hojen när dom försöker pressa av en av vägen osv.
varför vill dom annars stoppa en?

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back