Skogskyrkogården igår onsdag

Hur länge är han utan?

Tjena hej på er! :D

Nu har även jag hittat hit. Finns inte så mycket annat å göra på dagarna....

Men jag får väl tillbaka det 1 eller 2 juni

:squid

Tjena Hej på er! :D

Nu har även jag hittat hit, finns ju inte så mycket att göra på dagarna...

Jag får tillbaka det 1 eller 2 juni

Goran skrev:
Hur länge är han utan?

Tjena hej på er! :D

Nu har även jag hittat hit. Finns inte så mycket annat å göra på dagarna....

Men jag får väl tillbaka det 1 eller 2 juni

:squid

Ja men då e ju vi tillbaka typ samtidigt.. Å Freddie me om jag inte minns helt fel.. :)

Sen kommer ju Belle tillbaka strax efter.... Då blir det riktigt klockrent..... :tummenupp

Mcbudet skrev:
Försten tillbaka är bäst helt enkelt!

Va fan... du fuskar ju genom att skada dig innan alla oss andra (och ja göran, att du är körkortslös räknas som skada, du är ju för f*n handikappad :p). :D

Jag ska plocka bort gipset den 20´e men blir förmodligen om gipsad :mad: :mad: :mad:

jo men jag går sönder ordentligt när jag vurpar! du ramla stillastående :D och går sönder lite halvdant! du har fan kunnat jobba i flera veckor!! :whip
belle lyckades oxå gå sönder! hans vurpa var den snyggaste! helt klart godkänt! när navet slås sönder mot plocket då har hojen blivit ganska kort!
och göran :confused: mest pinsamt! R-R-Rookie :slicka

har jag mobbat alla handikappade mcbud nu!?
EBS skrev:
Va fan... du fuskar ju genom att skada dig innan alla oss andra (och ja göran, att du är körkortslös räknas som skada, du är ju för f*n handikappad :p). :D

Mcbudet skrev:
jo men jag går sönder ordentligt när jag vurpar! du ramla stillastående :D och går sönder lite halvdant! du har fan kunnat jobba i flera veckor!! :whip

Hmm, ramlade inte du stillastående också`, och gick trasade sönder dig totalt! :rolleyes:

Mcbudet skrev:
belle lyckades oxå gå sönder! hans vurpa var den snyggaste! helt klart godkänt! när navet slås sönder mot plocket då har hojen blivit ganska kort!
och göran :confused: mest pinsamt! R-R-Rookie :slicka

har jag mobbat alla handikappade mcbud nu!?

Snackade med läkarna igår. Jag hade visst missförståt dom lite, det va ingen spricka. Skiten va visst av. Så den 22:a står sig. Jag vill inte gå så länge :gråta.

EBS skrev:
Snackade med läkarna igår. Jag hade visst missförståt dom lite, det va ingen spricka. Skiten va visst av. Så den 22:a står sig. Jag vill inte gå så länge :gråta.

Kanske en dum fråga men hur fan kan man missa en sån sak :confused: :confused: :confused:

Ktm:en står som du såg den sist! och husan..... plockade jag sönder igen! nu står den med bara motor och ram igen! så det blir nog fiiiin till slut! :hej

Mcbudet skrev:
Ktm:en står som du såg den sist! och husan..... plockade jag sönder igen! nu står den med bara motor och ram igen! så det blir nog fiiiin till slut! :hej

Blev det ingen svetsning?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...