skoda pickis

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
E inne på o handla pickup o då en skoda diesel.
Ja jag vet, slöare o tråkigare bil får man leta efter :fakta men jäkligt praktisk o de e ju de den e till för.
Så!
Är den nån här som har nån erfarenhet dom? Vad ger upp på dom? Nån speciell årsmod man ska akta sig för? E de "samma" bil från första året till nu, ändringar? osv osv

eppe skrev:
E inne på o handla pickup o då en skoda diesel.
Ja jag vet, slöare o tråkigare bil får man leta efter :fakta men jäkligt praktisk o de e ju de den e till för.
Så!
Är den nån här som har nån erfarenhet dom? Vad ger upp på dom? Nån speciell årsmod man ska akta sig för? E de "samma" bil från första året till nu, ändringar? osv osv

Vet ej så mycket med årsmodeller o uppdateringar men har en caddy pickup-97(samma bil även samma bil som skoda felicia) dock bensin 1,6l(riktigt pigg) Körde ifrån en hottad opel tigra men det var väl skit bakom ratten :) Hur som helst har min bil gått 12000mil i min ägo o bättre bil kan man leta efter. Använder den dagligen till jobb o till crossbanan.Bästa bil jag ägt! :tummenupp
Rost är väl det man ska kolla efter för den rostar i hjulhus o dörrkant dock ej genomgånde! Om du ska ha hoj på flaket bör du ha en med flaklem ej skåpsdörrar.
//h-street

h-street skrev:
Om du ska ha hoj på flaket bör du ha en med flaklem ej skåpsdörrar.
//h-street
De e väl samma bil karossmässigt iaf? körde husan i en skåpförsedd skoda gick om man tog bort framhjul o skärm samt lite vilja, våld o vaselin. funkar ju inte i längden men i nödfall. :) nä får nog leva me dräparaccet :( diesel går ju billigare /Eppe

Vi har en sån på jobbet.
En 1,9d slö som fan hållbar som fan.
Har iofs haft lite problem me startmotorn men va ja vet så har de inte vart så dyrt!
Är en 98 som gått 13000 mil o alla på vår lite byggfima har kört skiten ur den, enda som e bytt förutom startmorton e väll slit delar som behöver bytas på vilken vanlig bil somhelst.
A och rosta e den duktig på!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...