Har i dagsläget en Z1000 (03:a) som jag tycker är förbannat snygg och skojig. Dock är det alltid samma visa när min bättre hälft skall bestiga bönpallen och tvingas sitta där bak som en grodprofil...
Det går bra sisådär 5 mil, men sen är det definitivt vilopaus.
Söker därför en ny hoj till nästa säsong som dels passar mina preferenser och dels min sambos. Två favoriter som jag tänkte provköra är Yamaha MT-01 och Ducati Sport 1000 Biposto. Åtminstone den sistnämnda verkar helt klart snäll mot passageraren. Gillar ju också streetfighters riktigt mycket, men mig veterligen är ingen av dessa någon sensation för spättan. Så, sjung ut och dela med er av era erfarenheter.
Jag gillar:
Nakenhojar över lag
MT-01
Ducati Sport 1000
Tilltalar mig inte:
Renodlade touringmaskiner
Renodlade sporthojar

Söker därför en ny hoj till nästa säsong som dels passar mina preferenser och dels min sambos. Två favoriter som jag tänkte provköra är Yamaha MT-01 och Ducati Sport 1000 Biposto. Åtminstone den sistnämnda verkar helt klart snäll mot passageraren. Gillar ju också streetfighters riktigt mycket, men mig veterligen är ingen av dessa någon sensation för spättan. Så, sjung ut och dela med er av era erfarenheter.
Jag gillar:
Nakenhojar över lag
MT-01
Ducati Sport 1000
Tilltalar mig inte:
Renodlade touringmaskiner
Renodlade sporthojar