Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mofoMx skrev:nån som vet om man får ta passagerare om man har fotpinnar på t.ex en ktm 625?
gäller försäkringar å sånt eller måste man regga om den först?
mofoMx skrev:även om dom e påsatta i efterhand??? det gäller en 625 -04 smc
SMC = MotardkittadmofoMx skrev:vad e de för skillnad på smc och sxc?
har ijnte hojen ännu...spånar på lite olika ex......vet inte om hon vågar åka med ännu!!!hehe
ser att du har smc...mofoMx skrev:ingen skillnad maskinellt? har hittat flera sxc med motardkit...vilken skulle ers nåd välja...? beslutsångest!!!!!
mofoMx skrev:ingen skillnad maskinellt? har hittat flera sxc med motardkit...vilken skulle ers nåd välja...? beslutsångest!!!!!
ser att du har smc...
Den är nog för vek i bakramen!philsson skrev:i praktiken hur fungerar det.
Jag ska reggbesiktiga husabergen imon snar framtid. Om jag dyker upp med ett par skjutspinnar, blir den reggad för 2 personer då?.![]()
Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en HusaDRZSM skrev:Den är nog för vek i bakramen!
Jag skulle nog inte våga sitta där bak varjefallBusaberg skrev:Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en Husa![]()

Bara en tanke jag fick. När man endå är inne och registrerar menar jag så om man får det på köpet så klagar inte jag.Busaberg skrev:Det är ju svenskt stål,klart det håller.Den stora frågan är ju varför man vill sätta dit skjutspinnar på en Husa![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |