TokJohan skrev:Hoppas du skämtar !!!!!!
// TOK![]()
Inte ett dugg. Lika för båda då slipper man ju stå där o skämmas när den passageraren är alldeles öm.
Edit: Då kan man skratta åt eländet tillsammans o jämföra blåmärken.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TokJohan skrev:Hoppas du skämtar !!!!!!
// TOK![]()
Firefly skrev:Jag höll inte mer än ca 40 km/h när jag gick i backen med jeans på mig.. de var sönder och jag kanade på mitt eget skinn inom smådelar av en sekund... Så inte jeans eller något tunnare än det i alla fall...
#2 skrev:jag gick omkull i 70km/h me moppen n'är jag var ung å dum.
jag hade jeans å t-shirt. inte var det då nå mycke märken på jeansen!
Fast det är dumt att åka utan skydd. MYCKE DUMT!
Om man nu ska skjutsa nån ändå så tycker jag att passagerarn ska ha dom skydd som man äger. Min flicka fick då ha mitt ryggskydd tills jag köpte ett åt hon oxå!
Robban W skrev:Inte ett dugg. Lika för båda då slipper man ju stå där o skämmas när den passageraren är alldeles öm.
Edit: Då kan man skratta åt eländet tillsammans o jämföra blåmärken.
Vad är det för superjeans du har? Mina slutade existera på bråkdelen av en sekund (ja, jag gled, inget rull). Och nej, de brännde inte fast, de bara slets sönder och försvann (nej, inte hela jeansen, jag låg inte där naken efteråt....).#2 skrev:jag gick omkull i 70km/h me moppen n'är jag var ung å dum.
jag hade jeans å t-shirt. inte var det då nå mycke märken på jeansen!
Fast det är dumt att åka utan skydd. MYCKE DUMT!
Om man nu ska skjutsa nån ändå så tycker jag att passagerarn ska ha dom skydd som man äger. Min flicka fick då ha mitt ryggskydd tills jag köpte ett åt hon oxå!
Villee skrev:Ett åt henne också.
Det där med jeansen tror jag du hade tur, du säkert rullade och 'gled' inte... fast vad vet jag.
Det är klart jag inte tycker att det är bättre om båda skadar sig. Jag vill inte att någon ska skada sig, allra minst passageraren.TokJohan skrev:Så du menar att det är bättre att 2 skadar sig än att den ena kanske klarar sig bättre![]()
Jag brukar inte vara rädd för vad som händer vid en krasch. Men det har hänt att jag varit rädd o dom dagarna brukar jag inte köra hoj.TokJohan skrev:Då måste det väl vara bra mycket bättre att man lånar ut stället till den på pallen om man är rädd för vad som kan hända vid en krasch.
Det har du kanske rätt i. Vi är nog inte så lika du o jagTokJohan skrev:Tycker ditt tankesätt e väldigt obegripligt !
idag såg jag två tomtar i stan vid Hötorget i sthlm som åkte i kortbyxor å t-tröja... :kocko
de skulle bli flådda in till benmärgen även om de rulla lagligt i stan å vurpa...
oj !
de roliga e att 95% av varenda moppefucko kör runt med hjälm å linne typ ... pendlarscootrar ser jag dagligen med förare iklädda lågdojjer å kostymbraller .... gör det ondare att klota på en "riktig" MC i linne å småbyxor ?
Har du laddat länge för det svaret?![]()
Jodå, om man har Vodafone.![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen