Skjutsa på 125?

cRoC skrev:
Du kanske bör nämna att det bara är vagnskadeförsäkringen som du inte får ut nåt på isåfall.

Eh.. vet inte hur det var med detdär.. hade i af halvförsäkring innan också, ingen vagnskada tror jag. om det menas att jag får ersättning för egen vagn så fick jag inte det. Vad jag såg så skiljde bara priset :S någon kanske får förklara det för mig :P

P-E skrev:
11kw är när du är 16 år, och sen när du är 18 får du köra med 25kw eller ett effekt och viktförhållande på max 0,16kw.
FEL, man får inte automatisk köra med 25kw då man är 18 år fyllda då lätt kort inte automatisk går över till mellankort som det gjorde förr i tiden. Det krävs ett nytt körprov på en mc med minst 350cc(375cc?) för att få göra detta.

sen måste man oxå regga om 125:an om det är den som man vill ha 25Kw i

Spiken skrev:
FEL, man får inte automatisk köra med 25kw då man är 18 år fyllda då lätt kort inte automatisk går över till mellankort som det gjorde förr i tiden. Det krävs ett nytt körprov på en mc med minst 350cc(375cc?) för att få göra detta.

Bör även tillägga att det är max 25kW och max 0.16 kw/kg

Spiken skrev:

Jo jag vet det.. 375cc är det..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...