Skjutsa KTM 660?

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
Fick höra av den tidigare ägaren att man inte kunde skjutsa på KTM660 för att bakramen är klen och kan spricka av vibrationerna och den extra vikten. Stämmer det? Jag skulle vilja skjutsa tjejen och både hon och jag är lättviktare (jag= 68kg, hon=55kg). Har ni andra skjutsat på era? Hur gör ni? Känns flummigt när tjejen får ta bussen till badet o jag tar hojen..

Fick höra av den tidigare ägaren att man inte kunde skjutsa på KTM660 för att bakramen är klen och kan spricka av vibrationerna och den extra vikten. Stämmer det? Jag skulle vilja skjutsa tjejen och både hon och jag är lättviktare (jag= 68kg, hon=55kg). Har ni andra skjutsat på era? Hur gör ni? Känns flummigt när tjejen får ta bussen till badet o jag tar hojen..

Den är ju inte godkänd för två, skjutspinnar saknas ju därför. Skjutsa är tråkigt. Var glad att du har en hoj som gör att du slipper passagerare. Det är jag :)

Stämmer bra. T.o.m 04 är de inte godkända för skjuts, därremot 05 och nyare får man ta med hur många brudar man vill (nästan iaf...):)

A men jag tänkte mer om man bara ska åka o bada lite. Frågan är om hojen håller, om man får eller inte spelar mindre roll ;)

Körde min brud många gånger, hon vägde säkert 65 eller nåt... Den höll.

660 2003

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form