Skjuts på lätthoj

Sen ser jag ingen andledning att skjutsa någon på hoj eller jag åker hoj för att det är kul och då kör jag och stannar för att tanka, att va taxi med en hoj? Naeee:näsblod

En "oerfaren 16 åring" har fortfarande tagit körkort och kan trafikreglerna. Hellre det än en oerfaren 15 åringing som sjutsar på den "snabbaste moppen i stan". Men man vet ju inte med alla förare, finns så jävla många idioter..

En "oerfaren 16 åring" har fortfarande tagit körkort och kan trafikreglerna. Hellre det än en oerfaren 15 åringing som sjutsar på den "snabbaste moppen i stan". Men man vet ju inte med alla förare, finns så jävla många idioter..
... fast det är iosf också olagligt. Att skjutsa på en moppe som går i 45 ser inte jag som en trafikfara iaf.

Det intressanta är att så länge ni övningskör så får ni skjutsa handledaren.:rolleyes:

Ha ha att det är förbjudet att skjutsa har jag förträngt. Har hämtat min bror från skolan jätte många gånger. Hade antagligen inte blivit stoppad om en polisbil kört förbi, men ändå =]

va fan jag skjutsa farsan fast jag inte hade körkort och han är ju polis :gnissla men han brydde sig int

Back