Skivbromslarm, bra eller anus?

Jag har ett....
Funkar bra tycker jag!!!!!
Man har ju provat att åka iväg med det på någon gång! och som alla vet så tar det gubbar tjuvstopp men nu hör man om man har det på.
sen taffsar inte så många på hojen om man parkerar den på stan....
Tycker det är värt pengarna....
Ska ringa på Försb och höra om man får billigare förs när man har det... :tummenupp

åkt iväg med det?? som jag förstår det så är det ett skivbromslås = går inte o rulla hojen??

nej klart det inte går att åka långt, men om du haft bråttom nån gång så vet du att det kan ta tvär stopp om man glömmer skiv-låset fram. så nu blir man varnad och förhoppningsvis slipper man stå utan hoj mitt i säsongen....

frankof skrev:
Prova vet jag ;) "glöm" låset i skivan och gör en kanonstart :D

:rolleyes: hehe... ja det förståss... har man ju gjort.. :kocko ej så smart... o då tjuter det med andra ord?? verkar rätt vettigt.

edit: dock bara rullat iväg den me låset på....som tur e...

Jag tycker det är bra!!!
Tycker alla som inte har ett spyball eller liknade ska köpa det...
Det drar till sig uppmärksamhet det lovar jag....
Låte jävligt högt

750r Mange skrev:
Jag har ett....
Funkar bra tycker jag!!!!!
Man har ju provat att åka iväg med det på någon gång! och som alla vet så tar det gubbar tjuvstopp men nu hör man om man har det på.
sen taffsar inte så många på hojen om man parkerar den på stan....
Tycker det är värt pengarna....
Ska ringa på Försb och höra om man får billigare förs när man har det... :tummenupp
Vilken modelll ska man köpa? finns 3st.
Går larmet varje gång du låser upp eller hinner man? Vill inte väcka grannarna varje morgon :gnissla

0x2142 skrev:
Vilken modelll ska man köpa? finns 3st.
Går larmet varje gång du låser upp eller hinner man? Vill inte väcka grannarna varje morgon :gnissla
Det finns 3 st tror jag jag har köpt den med den minsta låskolven den passar visst alla skivor sa dom åt mig ska kolla om jag har addresen ska jag lägga upp den...Jo den tutar 2 gånger innan larmet startar så man hinner

Komm till yamaha center i haninge, har ett larm med en 2,4m lång spiraltråd som man drar genom lite alltmöjligt på hojjen sen sticker man in den i dosan´igan. Den har rörelsedetektor så om någon pillar på hojen eller försöker klippa tråden skriker den i 120db. Har själv ett sånt. Drar ett kapell över hojen och trär sedan larmet genom kapellet så om någon rycker i det går larmet. Håller iafall ungarna bort från att klänga på hojjen. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman