Skitvinter, snart dax för däcksbyte!

AnteR1

Fräser snö!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Värmland
Hoj
Fireblade 919 Winter Edition & Suzuki LTA700 4x4
Vilken jäkla vinter!
Fortsätter det så här är det snart dax att montera sommardäcken på Firebladen.
Typiskt när man ändå betalar för en åretruntförsäkring...
Någon annan som hunnit med lite vinteråka?
 
Hur lägger man in en bild förresten?
Är ett tag sen man var "aktiv" på forumet och jag är ingen datahacker precis...
"Edit"
ahhh....
 

Bifogat

  • Winterblade.jpg
    Winterblade.jpg
    65.9 KB · Visningar: 140
Last edited:
AnteR1 skrev:
Hur lägger man in en bild förresten?
Är ett tag sen man var "aktiv" på forumet och jag är ingen datahacker precis...
"Edit"
ahhh....

Är det en sån där supermotard? En blanding mellan cross och sport. :confused:
 
vadå motard? :confused: :(
Motarder har ofta små encylindriga Briggsmotorer, en Blade är Blade och är åtminstone 4-cylindrig, även om den är gammal och har vinterkostym.. :)
 
AnteR1 skrev:
Någon annan som hunnit med lite vinteråka?

Här har det kommit 40 cm snö senaste veckan. Funderar starkt på att montera rallydäck på min Firebird - bara för att det skulle gå. Du får dubba Corvetten och ut och dra med den istället.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top