Skitställe vs bra ställe!!

Visst är det lite annorlunda, men jag har aldrig haft större problem att handla där än på andra ställen. Dessutom ger dom ofta bra rabatt när man handlar utrustning.
Dom har bra urval på utrustning också, i andra affärer har dom inte prylarna man vill ha hemma utan man får vänta två veckor på att grejerna ska dyka upp.

Alltså menar ni allvar när ni påstår att de kör ut folk för att äta lunch?? Jag jobbar i samma bransch fast med bilar, skulle vi få för oss nåt dylikt finge vi jobba på a-kassan istället. Jag har bara handlat på post order och det har funkat lika bra som på andra ställen. de har ju ett riktigt stort sortiment.

haha du är inte den ända som säger det;) men va fan du ser ju de e inte bara jag som gnäller på stället.

Haha, nej jag ser det...lät så kul bara hur du beskrev din reaktion...:)

Jag har bara handlat på post order och det har funkat lika bra som på andra ställen. de har ju ett riktigt stort sortiment.

Jag trodde att det var just deras postorderförsäljning som var helt kass...:va :confused:

Last edited:
Haha, nej jag ser det...lät så kul bara hur du beskrev din reaktion...:)

Jag trodde att det var just deras postorderförsäljning som var helt kass...:va :confused:

jag har en polare som har beställt samma grej 3 gånger.:tummenupp utan att ha fått ngt av de haha.:tuttar Bra äffer? åter igen NEJ!

Jag har aldrig blivit bemött på samma sätt på 'hemliga mc-butiken i uppsala'. Postordern har inte heller krånglat. Visst har någon del vart restad just när man beställt, men då har den kommit dagen efter utan fraktkostnad.

Du hade nog bara otur samt som någon mer skrev skulle du kanske behöva lite anger management.

Ja det var illa, men det är värre när man står i kö och en ny kassa öppnar jämte och han bakom går dit medan jag är halvt på väg då rättsmässigt så är det min tur och bör vara först till den kassan. Jag var sååå allvarligt nära och börja tjabbla o ta upp en ordentlig dispyt...

Sen kom jag fram i min kassa och då hade jag glömt plånboken hemma :näsblod :pannbiff

Ja det var illa, men det är värre när man står i kö och en ny kassa öppnar jämte och han bakom går dit medan jag är halvt på väg då rättsmässigt så är det min tur och bör vara först till den kassan. Jag var sååå allvarligt nära och börja tjabbla o ta upp en ordentlig dispyt...

Sen kom jag fram i min kassa och då hade jag glömt plånboken hemma :näsblod :pannbiff

Ha ha gjort samma sak i en mat butik, hade en kundvagn full som jag packat upp på bandet och när det skulle betalas upptäcker jag att plonkan är hemma. Lite jobbigt då jag var i Arnige och bor i Norrtälje. Jag sa sorry och gick därifrån. :gnissla

Ha ha gjort samma sak i en mat butik, hade en kundvagn full som jag packat upp på bandet och när det skulle betalas upptäcker jag att plonkan är hemma. Lite jobbigt då jag var i Arnige och bor i Norrtälje. Jag sa sorry och gick därifrån. :gnissla

hahahaha de skulle jag velat sätt. men vafan livet är fullt av misstag eller hur "grabbar";)

Jag har aldrig blivit bemött på samma sätt på 'hemliga mc-butiken i uppsala'. Postordern har inte heller krånglat. Visst har någon del vart restad just när man beställt, men då har den kommit dagen efter utan fraktkostnad.

Du hade nog bara otur samt som någon mer skrev skulle du kanske behöva lite anger management.

Du är väll en av de som lyckats annars skulle de där stället aldrig gå runt. Det har varit samma visa hela tiden å de e ju inte bara en som har blivit bemöt som skit där.

Last edited:
Typiskt svenskt, knyta näven i fickan och tänka ilsket när situationen inträffar och sedan gnälla ut när motparten inte kan försvara sig :)

Enligt min erfarenhet så finns det inget bättre ställe än Lelles....bra service då man behöver hjälp o bra priser. Kanske dock tar lite tid då det är en hel del personer som ska handla och lite personal.
Man att börja gapa efter bara 10 min är för mig oförståeligt.

Men köper man ett ställ med all utrustning som på "papper" kostar 22.000 och man får 20% avdrag på det....så är det en affär man gillar. Trots lite väntetider här o där.

Enligt min erfarenhet så finns det inget bättre ställe än Lelles....bra service då man behöver hjälp o bra priser. Kanske dock tar lite tid då det är en hel del personer som ska handla och lite personal.
Man att börja gapa efter bara 10 min är för mig oförståeligt.

Men köper man ett ställ med all utrustning som på "papper" kostar 22.000 och man får 20% avdrag på det....så är det en affär man gillar. Trots lite väntetider här o där.

Med tanke på att de har över 50% i avans, så är det en "win-win" situation.
Måste hålla med om att deras utbud e fantastiskt, men det överväger inte den, rent ut sagt, usla servicen.
Jag med min sambo blev utkörda för lunch....och tänkte efter det att där sätter jag aldrig min fot igen!
Kolla Hondacenter i Upplands-väsby istället , eller Sulas Custom.

Med tanke på att de har över 50% i avans, så är det en "win-win" situation.
Måste hålla med om att deras utbud e fantastiskt, men det överväger inte den, rent ut sagt, usla servicen.
Jag med min sambo blev utkörda för lunch....och tänkte efter det att där sätter jag aldrig min fot igen!
Kolla Hondacenter i Upplands-väsby istället , eller Sulas Custom.

Det finns många som är bra. Din MC, Sulas, De e väll de norr upp och honda center säkert men har aldrig vart där själv. Ja Lelles utbud är det inget fel på men servicen drar ner dom i skiten.:mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT