Skitsnack tråd

å vem väckte dig nu då?? eller pratar du i sömnen? finns inga tamponger här inte...

Ja vart är alla? Supit ner sig och är dreprimerade pga att det blir regn hela helgen i uppsala? Tur att man ska till kinnekulle då;)

Fotad!?

Hej på er!

Tänkte höra om ni skulle vara intresserade av att bli fotade, alltså hojåkning!
Tro inget annat!

Jag skulle vilja fota några som kör lite bakhjulsåkning och lite allmän åkning med fart i.
Som vädret är i helgen så är det väll inte så stor ide, men dra gärna iväg ett pm om ni skulle vilja ha lite foton på er själva och hojarna. Jag vill träna mera på att fota actionbilder, och kanske någon vill ha bilder på sig själv.
Har tid på söndag runt lunchtid om det mot frömodan skulle sluta regna...

Några andra lirare som Jag fotat, så att ni ser att jag inte är någon riktigt amatör som står med mobilkamera i buskarna :rolleyes: Jag är istället en hobby amatör :D
19860133.jpg
[/url][/IMG]
22956890.jpg
[/url][/IMG]
27936259.jpg
[/url][/IMG]
27936185.jpg
[/url][/IMG]

//Johan

kom ner till kinnekulle på söndag så får du fota oss när vi kör...

FAAAN, piss väder!! En annan som får hålla sig på hemma plan får väl supa ner sig då :huvet!! Hoppas ni får en grym bandag boys, nästa gång ska jag fan me. Kör snyggt!

tjena grabbar ! inge bra väder för er stackare,, jag har nyss vart å kikat på lite burntävlingar , matti tepsa lek å flörtat men goa tjejer som jobbar här i kneippbyn :P igår var det munk källaren, å porrfilm på husgaveln 5x4 m kanske haha , kikat på stöka gänget när dom kör ner med skåpbilen i slänten å nästan ställer den på fronten . hopppar med crolle å slår runt.kikar weeeelisar ..grillar från altanen med utsikt över havet å all lek runt om :D M.M !! vaknar av varvstopp bara å gå upp ! ha det gött !! snart tillbaka i muppsala !

Lägesrapport från Game Over Mc

Nu sitter vi i götene o ska äta, helt död stad!! Men det ska vi ändra på

helt solbränd är man, vad strålande sol och perfekt temperatur! Super helg!

Mange, du har fel i tids rymden :krama

Tänkte bara allmänt önska en glad midsommar till alla medlemmar/kamrater! Blir ju bög väder hela helgen :mad: så den kommer gå i spritens tecken :fyllisar! Skulle bli riktigt bra väder tills nästa vecka :banana!
Tjooo

Last edited:
Hoppas alla hade en grymt bra midsommar, för nu drar jag o stacke till GBG o AC DC
det lär bli gryyymt, nu har jag fixat datorn så bilderna ska jag lägga upp åt er grabbar,

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!