Video Skitskraj MC´s samlade filmer

Tackar, kul att ngn gillade den!
Det är within temptation - faster och wtf - da bop. Säga vad man vill, men blandad musiksmak, det har jag! :banana

3 Nya filmer det hade jag missat, alla hämtade till datorn, nu ska jag njuta till era filmer :D

Fan va kul, ni grabbar är riiiktigt duktiga måste jag säga! Var en ren fröjd att få se era videos !
Fortsätt lägga upp fler filmer, kommer deffinitivt att följa den här tråden. Själv är jag nybliven MC förare, tog kortet 14/11 i år så skulle vara nice att hitta lite folk och hooka upp med och åka ett par svängar till våren :D:tummenupp

alldeles för lite filmer nuförtiden..alla rädda för moralens väktare el vad är problemet ??

3 Nya filmer det hade jag missat, alla hämtade till datorn, nu ska jag njuta till era filmer :D

Härligt, när kommer nya filmer ut från dig då? :arsele

Alltid kul med nya filmer!

JAA, den äckliga vintern blir lite mera uthärdlig :banana

Fan va kul, ni grabbar är riiiktigt duktiga måste jag säga! Var en ren fröjd att få se era videos !
Fortsätt lägga upp fler filmer, kommer deffinitivt att följa den här tråden. Själv är jag nybliven MC förare, tog kortet 14/11 i år så skulle vara nice att hitta lite folk och hooka upp med och åka ett par svängar till våren :D:tummenupp

Thx man! Alltid kul att hitta likasinnade att åka med, syns på vägarna i sommar! :yoparty

alldeles för lite filmer nuförtiden..alla rädda för moralens väktare el vad är problemet ??

Sporthoj.com nuförtiden är en förlängning av familjeliv.se i många fall. Skittråkigt, Sporthoj.com år 2006, snääälla kom tillbaka!:gråta

Riktigt schyssta rullar :) Får en o längta som en tok till nästa säsong.

Men en sak som oroar mig, vart är alla moraltanterna? Kanske har bytt hobby till något mer passande som sticka el spela schack :P

Tjena grabbar!

Äntligen är säsongen igång igen, litet hopklipp från i söndags, hoppas det smakar!

Förfrågningar av telefonnummer från snygga tjejer tas med fördel i PM :brynad För resterande slödder, så vore det kul med en kommentar bara :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti