Swedie skrev:Jo önskar jag hade den kvar. hehe. Bryr sig ju inte direkt hur den ser ut =)
Körde några timmar efter jobbet idag tills fingrarna inte gick att räta ut längre. ställt klockan på 10.00 i morgon
känns guld att ha en hoj där säsongen börjar bara det finns 100 m torr asfalt någonstans.O.T: kangoon är såld tyvärr...