Skithoj för övningskörning?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjejen vill ha en ... eller låt mig korrigera, jag låter henne inte köra varken en R1 eller CBR600RR som förstahoj. Äre nån här som har en skithoj att lära sig växla, köra o svänga med? Förstås bara belåning eller nått. Om repor uppkommer lovar jag att sätta dekaler över dom :tummenupp

Vi snackar typ 125-600cc nu. Skrotmojäng. Kan typ vara en gammal Ural om så. Bara 2 hjul, motor, och körbar på allmänna vägen.

Har kört slut på min kassa för tillfället men vill fixa så hon kan ta sitt körkort i början av säsongen...

tofflor säljes billigt :näsblod :lol

Bifogat

• michelinman.jpg
    michelinman.jpg
    16.6 KB · Visningar: 279
Swedie skrev:
Tjejen vill ha en ... eller låt mig korrigera, jag låter henne inte köra varken en R1 eller CBR600RR som förstahoj. tofflor säljes billigt :näsblod :lol

Snåljåp det går ju utmärkt att övningsköra sporthoj med lugn gashand? Kan ifos inte vara så dumt med en upprätt körställning för att öva manöverproven så skaffa en gs500, zephyr750 eller liknade dom kostar ju inte många spänn i inköp heller.

Swedie skrev:
Tjejen vill ha en ... eller låt mig korrigera, jag låter henne inte köra varken en R1 eller CBR600RR som förstahoj. Äre nån här som har en skithoj att lära sig växla, köra o svänga med? Förstås bara belåning eller nått. Om repor uppkommer lovar jag att sätta dekaler över dom :tummenupp

Vi snackar typ 125-600cc nu. Skrotmojäng. Kan typ vara en gammal Ural om så. Bara 2 hjul, motor, och körbar på allmänna vägen.

Har kört slut på min kassa för tillfället men vill fixa så hon kan ta sitt körkort i början av säsongen...

Låna pengar av Ikanobanken. Köp en hyfsad äldre hoj (1983-1987) för max 15000 kr till vinterpris. Hjälp din tjej ta kortet. Sälj hojen för samma summa eller mer igen till sommaren. Kostar 237 kr i ränta om du betalar tillbaks lånet inom tre månader. Har du tur får du mer för hojen när du säljer den och affären har då kostad zero coronas. :hihi

Hittar du sen en bra gammal hoj som tjejen är nöjd med så kan hon ju alltid behålla den. :tummenupp

Med reservation för att Ikanos webbplats inte alls ger korrekt info, eller att jag har missförstått den (gud förbjude).

Nä inte låna pengar. Jag söker alltså typ en skrotig CB125a eller nått. Måste vara någon som har nån liggandes :tungan

Ta din brorsas det gör väll inget om hon lägger den!

annars e motard ett tips billigt med plast om hon lägger den

Swedie skrev:
Nä inte låna pengar. Jag söker alltså typ en skrotig CB125a eller nått. Måste vara någon som har nån liggandes :tungan

va inte snål nu , ta lite deg ur SPONShögen och satsa på kärleken! (här borde finnas en BIG LOVE mojjäng!)

en nöjd kvinna är en bra kvinna! :tummenupp

Flickvänner ska diska och föda barn.Ibland kan dom få tala,men bara om dom inte säger allt för smarta saker.

En moppe skulle väl räcka att öva på:=) skulle se kul ut med en retta och en moppe på vägarna.Billigast blir det om hon tar på en kk-skola.

gamle svarten skrev:
va inte snål nu , ta lite deg ur SPONShögen och satsa på kärleken! (här borde finnas en BIG LOVE mojjäng!)

en nöjd kvinna är en bra kvinna! :tummenupp
greja just lägenheten fin så kassan är som sagt tömd. Det som är kvar går till o betala mongoräkningar som alltid brukar landa i min brevlåda. =)

Blonda, iofs brorsans hoj är ju rättså slö :tungan

Swedie skrev:
visa bild ;) men jag köper inte. bara låna =)

Någon bild har jag inte (sitter på jobbet) men den är blå.
Lite smågrejer att fixa, läckande packbox och att få igång den. (Har stått snart två år så det är nog därför den inte startar).
Sponrar du med en rygga eller nått så kan du lann få låna den så du har nått att lära dig köra på. :tungan

DreeTman skrev:
Någon bild har jag inte (sitter på jobbet) men den är blå.
Lite smågrejer att fixa, läckande packbox och att få igång den. (Har stått snart två år så det är nog därför den inte startar).
Sponrar du med en rygga eller nått så kan du lann få låna den så du har nått att lära dig köra på. :tungan
du kan få ett gäng dekaler.

Jag har en reservdels 125a, TZR, inget sitter där det borde, mesta ligger i lådor halvt isärplockat. Men då lär hon ju sig mecka också :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman