Skithoj-07 stulen den 14/9 på Kungsholmen mellan 18-23!

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Nån jävel har skitit i blå skåpet!

Sno Skithoj -07???????:mad: :mad: :mad:

Stod parkerad på innergård under kapell med dubbla lås.

Var på plats när jag åkte iväg för ett ärende kl.18..kommer tillbaks kl 20.30 och no more?

Okej, vad att känna igen?
GSX-R 1000-07

-Framförallt så är det Racefit MEGA-pipan som det inte synts till ett enda i hojstockholm förrutom på Skithojen!
- GALFER waweskivor
- ISR bromspump
- GALFER stålspunna slangar fram och bak
- P&P tuning svarta fotpinnsatser
- Special kåpglas GSX-R loggan i nederkant

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Bifogat

• Bild 001 (Medium).jpg
    Bild 001 (Medium).jpg
    80.4 KB · Visningar: 309
  • Bild 002 (Medium).jpg
    Bild 002 (Medium).jpg
    44.6 KB · Visningar: 167
  • Bild 006 (Medium).jpg
    Bild 006 (Medium).jpg
    85.9 KB · Visningar: 232
  • Bild 004 (Medium).jpg
    Bild 004 (Medium).jpg
    39.8 KB · Visningar: 144
  • Bild 007 (Medium).jpg
    Bild 007 (Medium).jpg
    53.5 KB · Visningar: 162
  • Bild 011 (Medium).jpg
    Bild 011 (Medium).jpg
    64.4 KB · Visningar: 223
  • Bild 013 (Medium).jpg
    Bild 013 (Medium).jpg
    48.1 KB · Visningar: 197
Last edited:
Alltså inte för att verka otrevlig, men hur vågar du ha en sådan pärla utomhus? Jag skulle gå med magknip för jämnan.

Hoppas du får upprättelse btw!

Tråkigt som fan Mike... Dessvärre tror jag den aldrig kommer tillrätta,dom brukar inte göra det.
Du får ta något av gammeljärnen dom sista onsdagarna.

Tja, nu har det gått en vecka och......borta.:mad:

Följande har utförts:

- Vesslan stack ett papper i näven på en redan vid anmälningstillfället:
" förundersökning nedlagd, spaningsuppslag saknas", en klapp på axeln och Tyvärr grabben, jävligt trist å bli drabbad, du e inte ensam.. tack, det värmde.

-Kontakter med ALLA som känner ALLA som känner osv.... och nu är vi nere på den subnivån att dom med långa fingrar VET att den här hojen var inte så smart att sno.

-Tagit kontakt med Larmtjänst och tipsat dom om vissa ledtrådar jag fått höra.

- Lagt ut bilderna -info på olika forum

- Fått ett par Vesslor att engagera sig i fallet, med anledning av vissa tips

- Kontaktat ännu mer folk med "kontakter" att lyssna sig för..

- Knackat dörr och gjort efterforskningar i kvarteret

- Ringt upp försäkringsbolaget och efterlyst deras engegemang i detta, fått svar: va, tror du att vi ska skicka ut folk å leta?
Nej. men ni är väl lika måna som jag att hitta tillbaks min hoj?
Ni sitter på en massa utredare som VET i vilka kretsar man ska söka?
Ta ERT ansvar och sitt inte på feta asselet och bara vänta på snön.

Det är MÅNGA som hjälpt till att göra efterforskningar i "undre världen" för att luska fram vart Skithoj-07 finns...

Det har vänts på en hel del stenar och tittas i en hel del skrevor och värmen har skruvats på om man så säger...ALLA med som sysslar med tjålprylar till hojjar VET att den här hojen e glödhet, inget snack om den saken.
Och tips, ledtrådar fortsätter att komma in....

Det är MÅNGA som är sugna på att statuera medeltid ifall den/dom skyldiga uppdagas...jag hoppas att det så aldrig sker, för deras skull.

Jag har uppmanat via "sändbud" i undre världen till tjålarpacket att enklaste sättet att slippa undan tsunamin är ett ställa ut hojen i det skick dom hämtade den i på nån p-plats el. dyl och ringa anonymt till Vesslan vart den finns så drar jag tillbaks drevet och dom kan snyggt smita undan..alla kan hoppa i galen tunna..

Det här kommer inte att glömmas...delarna är unika och märkta på sitt sätt med vissa kännetecken, den stackare, gud förbjude, som kommer rullandes på nån av Skithojs pryttlar får det inte kul...not so funny...:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Last edited:
hade en K5 med liknande utstyrsel och det gjorde ont i själen när dom tog den!

Tjejen som märkte att den var borta vågade inte ringa mig först då hon visste hur mkt den betydde!

Hoppas både du och rejsgrabbarna hittar era hojar och killarna som tog dom innan korvmössorna gör det...

Det här kommer inte att glömmas...delarna är unika och märkta på sitt sätt med vissa kännetecken, den stackare, gud förbjude, som kommer rullandes på nån av Skithojs pryttlar får det inte kul...not so funny...:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Hur har det gått?

jag vet en kille här i gbg som spred att hittelön utlovas till den som fixar tillbaks hojjen eller kommer med tips. Detta i "den undre världen" och fick resultat. något att testa kanske, eftersom du verkar ha lite kontakter?

ska spärra blicken i mina 3 län sthlm uppsala gävleborg men svårt o tänka mig den hojen finns kvar i sverige nu! riktigt jävla trisst

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing