Skitfilmstråden

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Anacondas! En fantastisk skitfilm med en story som npg tog tio minuter och ett par staköl att koka ihop, usla specialeffekter och personer som tydligen kan titulera sig skådespelare.
Inte blev den bättre av att vi dessutom fick parkeringböter när vi såg den... :fatta!

Ett annat tips: Lazer Dog, ett specialavsnitt av Bionic Woman med en hund som, för att symbolisera hur snabb den var, sprang i slowmotin halva filmen. Å tro det eller inte men hunden hann rädda hjälten i slutet!
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
"Hollywood Homicide" (Går just nu i 3'an.)

Vilket jävla skit... (Trots bottenlåga förväntningar.)

Harrison Ford är ju bara för kass... Han var hyfsad för 20 år sen, men numer bara en träig gubbe som knappt kommer ihåg sina repliker.

Usch säger jag. :zpy
 

MikkE

Guest
bq skrev:
2129407 Thin red line, finns det nån som gillar den filmen? Har aldrid sett så mycket folk lämna biosalongen under en film, ja jag var dum nog att tro den skulle vara bra och såg den på bio :huvet
Den var inte bra, blev mkt besviken när jag såg den. Jag gillar krigsfilmer men denna ligger lågt :(
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Kommer ihåg att jag har sett någon riktig skitfilm som heter typ "Soldier Boyz" (Jepp, BoyZ) ? Det måste vara det absolut sämsta jag kan komma på just nu. Den var ännu sämre än vad Windtalker var ..

War-psycho skrev:
2139203 "Coyote Ugly" !!! :zpy

Störtlöjlig film, enbart intressant för kåta fjortisar.

Vad är det för film ? :tungan
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
Armageddon är ju bara så jävla löjlig, kan inte förstå att folk kan sitta o titta på sån dynga!! Det finns ingen som helst trovärdighet i storyn och den är såååå fruktansvärt förutsägbar!
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
bjorasen skrev:
2139939 Armageddon är ju bara så jävla löjlig, kan inte förstå att folk kan sitta o titta på sån dynga!! Det finns ingen som helst trovärdighet i storyn och den är såååå fruktansvärt förutsägbar!
Precis.

Se hellre Deep Impact istället.

Filmerna kom samtidigt (som vanligt), men är 10 ggr bättre. :Bugar

Armageddon Stod inte med på min lista, för det nästan känns som en kalkonrulle, alltså inte ens kvalificerar sig som skitfilmsflopp. :)

Men det är ändrat nu, för nu står den med på min lista också. :tummenupp
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nursey skrev:
2139524 Helt meningslös film :brinnerup

Ja, men jag är rädd att jag inte förstod den. Alla i salongen skrattade hela tiden, plus att den fick superrecensioner - kan det varit vi som missat något. Den som tycker filmen var festlig får gärna motivera varför, var det träningsoverallerna?
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Markus skrev:
2141164 Ja, men jag är rädd att jag inte förstod den. Alla i salongen skrattade hela tiden, plus att den fick superrecensioner - kan det varit vi som missat något. Den som tycker filmen var festlig får gärna motivera varför, var det träningsoverallerna?
Säger bara Fanny & Alexander.

Alla kritiker älskade den, och den fick flera Oscars.

Sjuk film, som är riktigt usel.
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
War-psycho skrev:
2140502 Precis.

Se hellre Deep Impact istället.

Filmerna kom samtidigt (som vanligt), men är 10 ggr bättre. :Bugar

Armageddon Stod inte med på min lista, för det nästan känns som en kalkonrulle, alltså inte ens kvalificerar sig som skitfilmsflopp. :)

Men det är ändrat nu, för nu står den med på min lista också. :tummenupp

Ja Deep impact är ju mycket bättre än Armafjollon! Anledningen till att jag inte riktigt ser d som en kalkonrulle är för att dom konstigt nog har fått ihop så många "bra" skådisar till den. Jag tror dessutom att dom verkligen har tyckt att dom har gjort en bra film vilket gör d hela ännu mer patetiskt. Jag har tom hört folk säga att den är bra, helt ofattbart :va
 

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Såg en film för några år sen med Nicholas Cage och Meryl Streep....så j*vla dålig att jag inte kommer ihåg vad den heter.. Tror det var en blomkruka på omslaget med nicholas huvud eller något liknande..

Hur som helst pissdålig. Helt värdelös! Se den.... :3freak
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
bjorasen skrev:
2141247 Ja Deep impact är ju mycket bättre än Armafjollon! Anledningen till att jag inte riktigt ser d som en kalkonrulle är för att dom konstigt nog har fått ihop så många "bra" skådisar till den. Jag tror dessutom att dom verkligen har tyckt att dom har gjort en bra film vilket gör d hela ännu mer patetiskt. Jag har tom hört folk säga att den är bra, helt ofattbart :va
Jo, håller med dig fullt.

Det var därför jag ändrade så den kom in på min lista. :tummenupp

Det var ju precis såna här skitfilmer jag efterlyste; storproduktioner som blir skit.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top