Skinställ Thailand

Thure

Tjoo tjoo
Gick med
30 Jan 2006
Hoj
Kawasaki zx10r 04
Nån berest som sett nån affär i thailand/bangkok som säljer skinställ alternativt syr up.

Tänkte försöka fynda?!

Der finns 2 affär omkring Ramkahaeng rd som har ordentlig kvalitet... set med thai-ögon !...Dom är inte speciellt bra och inte speciallt billige....
Och, dom är alla perforerede... husk der är typisk 30-35grader i TH.
Jag köpte dog ett par XPD stövler (topp modellen)....men, inte mycket billigere än i Sverige.

thai-ställ, vm-hjälm, lovika vantar och träskor tillsammans... tror jag funkar skitbra!

Lite mer allvarligt så kan jag inte se att du ska hitta bra ställ där om du inte hittar en auktoriserad handlare!

thai-ställ, vm-hjälm, lovika vantar och träskor tillsammans... tror jag funkar skitbra!

Lite mer allvarligt så kan jag inte se att du ska hitta bra ställ där om du inte hittar en auktoriserad handlare!

Håller med,
Det är som att leta efter en billig AIRBAG made in Kazakhstan!
Safety First! Då ska det väl vara äkta grejer!

Håller med,
Det är som att leta efter en billig AIRBAG made in Kazakhstan!
Safety First! Då ska det väl vara äkta grejer!

Nu finns dom äkta grejer ju alltså oxå i Thailand. Men, dom är inte billigere än i SE/EU. Well, liten... men inte mycket.
Der finns fler baner for roadracing i TH

Kan man köpa hjälmar i Thailand då? eller vågar man inte de? Ska dit över jul....

Kom hem 4 dagarn sen från Bangkok. Klämde och kände lite ett ställ där för skojjs skull, men hade redan överskridit kg gränsen på flyget efter 4 kostymer så det blev inget. Såg dock några riktigt snygga motiv lackade hjälmar, men det var nått "no name" märke som jag hellst inte skulle trycka på huvudet i farter över 50km/h.

Man skall även lägga till att dessa skinn/hjälmar mm som inte köps i EU inte är godkända här i Sverige, i värsta fall kan du nekas ersättning av försäkringsbolaget.
Gäller även hjälmar från USA, så även om det är en Arai du köper så kan du bli utan pengar och få betala rullstolen själv.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage