Skinnväst med maskinbrodyr, VARS!?

Förlåt om jag kapar tråden lite, men är det många här som har liten pitt och/eller potensproblem?

PGA väldigt få seriösa förslag så lär detta ämnet tas bort. Tack så hemskt mycket.

Stort tack till de som verkligen har gett mig bra förslag, TACK! :)

förlåt om jag kapar tråden lite men är det någon som har några tips om man vill sätta igång med organiserad brotslighet?

Ja läs TS. 1.a inlägg.. skaffa 20 västar och 19 IQ-befriade idioter så kan du bli 1% :fakta:dummer

1%märket betyder att 1% av hjärnan fungerar på personen. :huvet

:rofl
Ursäkta om jag kapar tråden lite, men mod se nu till att flytta denna tråd till "Glöm aldrig den här tråden-tråden" diRecKt!:tummenupp

Praktexempel på hur en humoristisk SH-urspårning ska gå till.

Last edited:
PGA väldigt få seriösa förslag så lär detta ämnet tas bort. Tack så hemskt mycket.

Stort tack till de som verkligen har gett mig bra förslag, TACK! :)

Ingen fara, det ligger i Överflödiga Diskussioner, där kommer den få ligga kvar oavsett. :fakta

Men, det blir väl inte 1%:va

http://www.handelsboden.com/skinnvastar-c-115-1.aspx

Västar.
Sen är det bara att leta upp någon som kan brodera märket på ryggen. T.ex de här: http://www.premiemax.se/tygmarken/
Att få märket broderat direkt på en skinnväst tror jag blir svårt eftersom det är ett tufft material att jobba i.

Nu har du all info du behöver för att starta din lokala mc-klubb. :tummenupp

Nja, vilka färger han skall använda glömde du allt.:glömdet

Ärligt talat... Bara för att man har skinnväst så är det direkt idioter vi pratar om?

De som anser det har en lite skev bild över vad själva intresset handlar om i mina ögon :) Men visst..

URSÄKTA ATT JAG KAPAR TRÅDEN LITE!

Ärligt talat... Bara för att man har skinnväst så är det direkt idioter vi pratar om?

De som anser det har en lite skev bild över vad själva intresset handlar om i mina ögon :) Men visst..

URSÄKTA ATT JAG KAPAR TRÅDEN LITE!

Du får ju tänka på att skinväst folket kör glidare. Glidarfolket har billiga försäkringar, får lite outlawstämpel på sig utan att bli klassade som fartdårare och folk blir impade på deras ljud. Det är klart att sporthojsfolket måste förlöjliga dessa skinvästar ;).

Sen kan det faktiskt inte hjälpas att skinvästar, särskilt med fransar är det fulaste som finns. :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT