Skinnställ

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Gör Daytona bra skinnställ? Har hittat ett för strax under 6000:- och det är ungefär vad jag kan lägga i dagsläget. Ska jag slå till eller ska jag vänta och spara till ett Dainese?

Last edited:
Skulle nog ta en titt på blocket och kolla beg. Finns fina som endast är ett år gamla

ädit: Bikestop i Linköping REAR ut Spyke-skinnställ (20%)

Last edited:
Lelles har massa erbjudanden nu på dainese skinnställ i alla färger o storlekar! 4995:- för skitsnygga race ställ...dom har bara några st när man kollar på nätet, men går man in så ser man massa massa grymma ställ till bra priser.

R-1000 skrev:
Lelles har massa erbjudanden nu på dainese skinnställ i alla färger o storlekar! 4995:- för skitsnygga race ställ...dom har bara några st när man kollar på nätet, men går man in så ser man massa massa grymma ställ till bra priser.
jo jo men det tar tid för dom skickar grejerna fram o tillbaks typ minst tre ggr som med mitt drivpaket :arsele

markstedt79 skrev:
jo jo men det tar tid för dom skickar grejerna fram o tillbaks typ minst tre ggr som med mitt drivpaket :arsele
Du som bor i sthlm behöver väl inte skicka efter, bara att åka dit ju så blir det rätt första gången :fatta!

R-1000 skrev:
Du som bor i sthlm behöver väl inte skicka efter, bara att åka dit ju så blir det rätt första gången :fatta!
har man 2 barn +2 jobb så har man inte mycket ledi tid :3freak+ att dom inte hadde grejerna hemma när ja fick tid o åka dit

Vad ska du ha för storlek på stället??? Jag har ett blått Spyke anti shock ställ till salu storlek 54....

Jag har storlek 48 eller 50 beroende på vilka ställ jag provar...

Jag har kollat lite på http://www.harpersraceshop.co.uk och funderat på att beställa ett ställ från Alpinestar eller Clover. Vet ni om det finns några återförsäljare i Göteborgsområdet så man kan testa in sig på rätt storlek? Känns inte helt OK att köpa utan att prova... Eller kanske man ska flyga till London (550:- tur å retur med Ryanair :))

Back