Skinnställ

Corny

Conny
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
ZX9r
Hejsan.

Jag är ute efter ett nytt eller bättre begagnat skinnställ i prisklassen 3-6000.

Låt höra lite åsikter om något riktigt bra ställ resp. dåligt.
Kommer kanske bli en del små vurpor i sommar så säkerheten är ju viktigare än hur det ser ut.

Tack på förhand :Bugar
 
Riktigt bra skinnställ, de flesta ifrån: Dainese, Alpinestars, Spyke, Arlen ness etc. de flesta som fabrikat som låter bekant.
Dåligt skinnställ: naken janne får stå som exempel.
NakenJanne.jpg

Alla skinnställ är bättre än inget skinnställ, men man får vad man betalar för. Och man får mer för vad man betalar för vid utförsäljning. :tungan
 
Ett tips.. Kolla så sömarna är "gömda" där skinnstället är ihopsytt..
För annars är det ju det första man nöter sönder vid en ev vurpa...
 
Corny skrev:
Hejsan.

Jag är ute efter ett nytt eller bättre begagnat skinnställ i prisklassen 3-6000.

Låt höra lite åsikter om något riktigt bra ställ resp. dåligt.
Kommer kanske bli en del små vurpor i sommar så säkerheten är ju viktigare än hur det ser ut.

Tack på förhand :Bugar


Åk till Motordepå i Gävle dom kan fixa ett bra pris på Spyke.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top