Skinnställ

Gick med
24 Nov 2004
Hoj
2008 Honda CBR1000RR
Hittade inget bättre ställe än här att fråga om skinnställ...
Om man e större, t.ex. så att man behöver köpa ett skinnställ av storlek 58 eller 60, är ända utvägen (i sverige) då att skräddarsy ett eller att bara beställa hem ett i str. 60 och hoppas att det passar?
Själv var jag sugen på ett Dainise VALENTINO Prof. 04 eller ett Alpinestar racingreplica och deras hemsidor indikerar på att dom gör upp till strl.60 men var hittar man dom i Sverige?

Trevlig helg!

det måste på något vis gå att be en firma beställa in ett ställ mot en handpenning?

Handpenningen går dock ej att få tillbaka...om du nu inte vill köpa den produkten du lagt handpenning på såklart.

Tänk på att det ska vara lite tajt då det töjjer sig efter en stunds användning o anpassar sig mot din kropp!
Lycka till!

mvh

Superbee

edit:
skräddarsytt är såklart skräddarsytt och mig veterligen brukar det krävas förskottsbetalning på sådant.

BigSwede skrev:
Hittade inget bättre ställe än här att fråga om skinnställ...
Om man e större, t.ex. så att man behöver köpa ett skinnställ av storlek 58 eller 60, är ända utvägen (i sverige) då att skräddarsy ett eller att bara beställa hem ett i str. 60 och hoppas att det passar?
Själv var jag sugen på ett Dainise VALENTINO Prof. 04 eller ett Alpinestar racingreplica och deras hemsidor indikerar på att dom gör upp till strl.60 men var hittar man dom i Sverige?

Trevlig helg!
racing replica säljs inte i sverige till "vanligt" folk enligt generalagenten. De är också jäkligt dyra här ... du som bor i detta underbara landskap kolla danmark där är de billigare

brinckis skrev:
racing replica säljs inte i sverige till "vanligt" folk enligt generalagenten. De är också jäkligt dyra här ... du som bor i detta underbara landskap kolla danmark där är de billigare

Tack så hemskt mycket!
Skall maila direkt o kolla!

Hare Guld!

Back