Jonny trajja
Medlem
hej nån som har erfarenhet av Arlen ness ställ.. jag tycker det ser fint ut och det passade mej skitbra... de finns ju en del andra märken oxå!
lite åsikter tack!! mvh/jonny
lite åsikter tack!! mvh/jonny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köpte mitt arlen ness ställ på mässan förra året och jag är över lag nöjd torsion heter modellen jag köpte om ja minns rätt, de har helt klart bland de snyggaste kläderna. Det ända som störde mej var att det fanns lite vassa kanter i stället så dä var lite små jobbigt om man inte hade nån t-shirt lr tröja på säj under
oki tack för ditt svar får väl ha en t-shirt på dårå![]()
Köpte mitt arlen ness ställ på mässan förra året och jag är över lag nöjd torsion heter modellen jag köpte om ja minns rätt, de har helt klart bland de snyggaste kläderna. Det ända som störde mej var att det fanns lite vassa kanter i stället så dä var lite små jobbigt om man inte hade nån t-shirt lr tröja på säj under

Hur i hela världen kan du köra utan t-shirt under..?
Jag skulle aldrig fått av mig stället efteråt i så fall, det kladdar ju som tusan om benen om man inte har långkallingar på sig.
Skönt juh när solen ligger på en riktigt varm sommar dag, testa?![]()
Får kämpa lite för att komma ur den sen som sagt
Jag har provat och utan t-shirt är hell, det är inte bekvämt plus att man inte får av sig skiten efteråt...
Är det riktigt varmt tar man med sig en extra t-shirt och byter när man stannar och tankar. Då är man fräsch igen när man sätter sig på hojen och det är skönt. Inte så mycket svett i skinnstället och inte så mycket på sig själv, man är praktiskt taget torr igen när man kör och det gör rätt mycket för koncentrationen, iaf för mig.
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |