bullysmile
Killing time? time kills you!
Så gubbar behöver tips och råd, ska införskaffa mig ett skinnställ men som sagt är helt ny i denna djungel så man har många många frågor och det verkar vara ett bra sätt att ställa en sådan fråga här då jag kan få så många flugor i en smäll.
Mina frågor är:
-Ska man köpa en ny eller begagnad ställ?
-Vad är ett rimligt pris?
-Vilka märken ska man se närmare på och vilka ska man unvika?
-Ska man ha delad med dragkedja eller helställ?
-Vet ni nånstans som har bra pris på ställ i sthlm området?
Om nån undrar är jag 176cm och väger mellan 70-75kg, vill ha ett helsvart ställ som är delningsbar, om ni inte övertygar mig om andra fördelar med hellställ.
Varför jag skriver detta är att plånboken inte är så djup och det här med ställ kan bli en dyr historia, har inte mycket tid att sitta uppe med sömnlösa nätter och söka info eller jaga sthlms mc butiker om dagarna när jag måste vara på jobbet. Och tråkigt nog har de flesta mc butiker stängt på söndagar som är min enda lediga dag :S
Mina frågor är:
-Ska man köpa en ny eller begagnad ställ?
-Vad är ett rimligt pris?
-Vilka märken ska man se närmare på och vilka ska man unvika?
-Ska man ha delad med dragkedja eller helställ?
-Vet ni nånstans som har bra pris på ställ i sthlm området?
Om nån undrar är jag 176cm och väger mellan 70-75kg, vill ha ett helsvart ställ som är delningsbar, om ni inte övertygar mig om andra fördelar med hellställ.
Varför jag skriver detta är att plånboken inte är så djup och det här med ställ kan bli en dyr historia, har inte mycket tid att sitta uppe med sömnlösa nätter och söka info eller jaga sthlms mc butiker om dagarna när jag måste vara på jobbet. Och tråkigt nog har de flesta mc butiker stängt på söndagar som är min enda lediga dag :S
) och det funkar säkertbättre med färg varningväst och sånadär snygga orange klistermärken på bågen