Skinnställ till tjej

Jparacing

Skogsåkare!
Gick med
23 Oct 2005
Hoj
KTM625SXC, KTM400EXC & KTM300EXC
Vilken storlek ska man ha om man är 160cm 55/60 kg?? Någon som vet?? Om det är någon som vill bli av med ett som passar så är jag intresserad.
Maila mig eller skicka ett pm..

gixxxerracing skrev:
Vilken storlek ska man ha om man är 160cm 55/60 kg?? Någon som vet?? Om det är någon som vill bli av med ett som passar så är jag intresserad.

kolla Arle ness Claw och ett strl medium lr small

finns på www.duells.se

fixar 15 % rabatt åt dig om du köper det igenom mig

Lyfter denna tråden lite och fortsätter frågan...

Hur hittar man ett ställ till en riktigt liten tjej 155cm/55kg men som har kurvor och stora :tuttar ? Hon har riktigt svårt att hitta kläder men jag försöker intala henne att det löser sig bara hon går med på att åka med :-)

Så ge mig tips någon som varit i samma sits vilka märken skall man åka och testa?

MrRoos skrev:

Hur hittar man ett ställ till en riktigt liten tjej 155cm/55kg men som har kurvor och stora :tuttar ? Hon har riktigt svårt att hitta kläder men jag försöker intala henne att det löser sig bara hon går med på att åka med :-)

Så ge mig tips någon som varit i samma sits vilka märken skall man åka och testa?

Kolla min annons!
Frugan har nästan samma mått!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=29728

MrRoos skrev:

nja.. det är svårt att bedömma såhär.. får nog slänga upp en bild.. så man ser hur stora kurvorna å :tuttar är... :tungan :hihi

gixxxerracing skrev:

Hänger ju ett fint damställ på touringbutiken till reapris, tror att det var för 9K, känguruskinn o sånt där blingbling. Borde ev passa din dam i strl! Ring o kolla!

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda