Skinnställ till liten tjej- omöjligt

Så extrem e du ju inte:va
Måste ju finnas nått som sitter bra.
Passion ställen e ju skit snygga å Slimmade :tummenupp

Så extrem e du ju inte:va
Måste ju finnas nått som sitter bra.
Passion ställen e ju skit snygga å Slimmade :tummenupp

Alla ställ jag har provat hittills har varit för stora och då är det affärernas minsta ställ.
Men idag ska jag ut på jakt igen så får se om jag har större tur den här gången.

Jag väger 47 kg och är 163 lång. Mitt ställ är lite lite förstort, men storlek 42 Dainese funkar bra. Men jag prövade Alpinestar Stella strl. 34, det satt slimmat. Så de borde det ju göra på dig oxå.

167 cm, 52kg, bikerbrud, och snubben i butiken snackar med KILLEN? Han lär ju vara bög alternativt förståndshandikappad :confused:

167 cm, 52kg, bikerbrud, och snubben i butiken snackar med KILLEN? Han lär ju vara bög alternativt förståndshandikappad :confused:

Haha them gays are everywhere :)

Nämen säljaren tar väl för givet att det är killen som kör hoj och tjejen "bara ska ha nåt o ha på sig" när hon åker med.

Eller så smörar han för mannen eftersom det är han som på ett eller annat sätt kommer pröjsa för stället :)

Berik helställ är ganska små, testat dem? (Reklam: Rea på Honda MC Center i Göteborg 6000:- ord. 11000:- Finns stl. 38, 42, 44)
Held eller Berik med lös jacka och byxa, det gör ju att du kan ta olika storlekar uppe och nere..

Haha them gays are everywhere :)

Nämen säljaren tar väl för givet att det är killen som kör hoj och tjejen "bara ska ha nåt o ha på sig" när hon åker med.

Eller så smörar han för mannen eftersom det är han som på ett eller annat sätt kommer pröjsa för stället :)

Vi tjejer kan faktiskt betala våra egna grejer.
Och det var precis på det viset, att jag bara skulle ha nått att ha på mig. En kommentar var ju "du ska inte ha jeansen under när du sätter på dig skinnstället".

Hej!

Min kompis köpte här : http://www.psiscandinavia.com/show/

Hon är typ 175 cm och väger inte så mycket, så det var inte helt uppenbart för henne att hitta ställ heller.

Det är iallafall ett grymt bra ställ, välskräddat och det är ju måttbeställt så det sitter som en smäck! :tummenupp

Själv kör jag med Arlen Ness, de är pyttesmå i storlekarna. Jag som är 164 cm och normalt stl 38 har XL i skinnstället, det är man ju inte direkt van vid... Det har iofs några år på nacken, men Arlen Ness eller om det nu var Berik har ett som är tok-rosa vet jag. :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti