Skinnställ, stövlar, handskar....

Dadde

Medlem
Gick med
16 Oct 2004
Hoj
KTM 450 exc -07. Ducati Monster 620ie -04 . Yamaha R1 Såld. Yamha FZR 1000 Såld. Kawasaki GPX 600 Såld. Honda NSR 125 Såld.
Vet ni var man kan köpa det billigt nu i vinter? Kanske någon sida på nätet. Tänkte fynda :yoparty

/Dadde

Kolla med närmsta mc butik,dom brukar ju dumpa priset på en del varor på vintern för att rensa lite i hyllorna..

Kolla in www.sop.se (en affär i götet), där hänger det att par ställ, från spyke tror jag, för en spottstyver..

15% på allt i butiken tror jag...

Hultan skrev:
Kolla in www.sop.se (en affär i götet), där hänger det att par ställ, från spyke tror jag, för en spottstyver..

Ringde och snacka med en karl på sop.se, de hade 3 ställ just nu sa han, Spidi, men han verkade inte ha så bra koll så det kan likaväl varit Spyke. Storlekarna var i alla fall 42, 46 och 52, ingen utav dessa är aktuella för mig så brydde mig inte om att undra över färg. Helställ var det.

Dadde skrev:
Vet ni var man kan köpa det billigt nu i vinter? Kanske någon sida på nätet. Tänkte fynda :yoparty

/Dadde

www.louis.de

De har även en tjock "mumma"färgkatalog på 800 sidor med allt mellan himmel och jord för oss hojåkare, köpte min på mc-depån pris 48 kronor.

Mad as skrev:
Kolla hos bikeshop.se

De har snygga ställ till hyggliga priser......

Är det någon som handlat från bikeshop.se, jag får inget seriöst intryck av
den sidan. Endast ett mobilnummer om man vill kontakta (som för övrigt verkar vara av typen oreggat-kontantkort),förutom e-post, samt grammatiska fel under samtliga punker i "Köpvillkor" kategorin. :va
Vidare verkar priserna nästan för bra för att vara sanna. :3freak

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...