Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Beror på din försäkring. Du är inte skyldig till att åka med skydd på dig (förutom hjälm) för lagen alltså. Så allt är upp till försäkringsbolaget.Mxburn skrev:2440006Tjenare.. kan man köra i cross brallor/skor o en safetyjacket eller va de nu heter (nättröja med skydd)
och måste grejerna vara ce märkta..
Hittar ingen lapp på skydden där det står typ ce eller nåt sånt.![]()
jag överlevde...KalleNorton skrev:2430906Och att ha crosskydd ger ju verkligen ett jättebra skydd vid vurpa på asfalt.![]()
Jo jag har osso överlevtMr EmCom skrev:2440064jag överlevde...
prulle skrev:2431134ca 70 men det ändå, det ända som inte funkar är tröjan jag hade över, nu gled jag på skyden och inte nätet imellan men ändå.
Mr.PB skrev:2440319Jag har storlek 52 på mitt dainese!
Kostar 9400:- nytt jag gav hälften ungefärWolfen skrev:2440873Vad gav du för det där då?
PosörMr.PB skrev:2440319Jag har storlek 52 på mitt dainese!

haha de var ju det som var meningen för att få en bra bild på mej i skinnställetLundgren skrev:2442227Posör![]()

men det är ju fan va det kåstar...Wolfen skrev:2442615Shit 9400:-, hehe no offense men aldrig att jag skulle ge ens hälften![]()

Wolfen skrev:2442615Shit 9400:-, hehe no offense men aldrig att jag skulle ge ens hälften![]()
lorkan skrev:2442662Kör i jeans å JL istället då. Jag har hört att det är mycket bättre också, allt det här snacket om säkerhet är fan bara bull.
lorkan skrev:2442662Kör i jeans å JL istället då. Jag har hört att det är mycket bättre också, allt det här snacket om säkerhet är fan bara bull.

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |