Skinnställ för tjejer

finns väl damställ hos dom flesta tillverkare nuförtiden?:va alltid trevligt att se tjejer i skinnställ :D :tungan :tungan

Jag kör Arlen Ness damställ när jag tävlar och Lindstrands killställ på jobbet (storlek 50, lämnar inte mycket utrymme när man är kvinna, men det funkar)

Både Dainese o A-stars m.fl har ju.. Bara att kika hos nån handlare :)

Hej,
är inne på mitt andra dainese skinnställ nu. Det första var ett herrställ i liten storlek, men nu senast blev det ett skinnställ för dam. Båda två funkade bra, men det känns ju alltid bäst när det är skuret efter ens former. Hör med Lelles efter daineses dammodeller!
lycka till!

Polka var på jakt efter ett tjejställ för nån månad sen, och hon gav nästan upp. Dom flesta tjejställ hon hittade saknade knäpuckar, höftskydd och ryggpuckel, dom vara mest bara snygga läderpåsar. Till slut hittade hon ett Arlen ness-ställ som passade klockrent, med knäpuckar. Men det var visst nån utgående modell. Tvådelat dessutom, så tävla med det får hon ju inte.

Så gott som alla tillverkare och handlare har skinnställ i damstorlek. Ta ett som passar och som du tycker är snyggt, är mitt tips.

2009 kommer det åtminstone ett nytt odelat tjejställ. Rosa 'n' shit är det också. :insider

Om du har lite former tycker jag att typ alla damställ e kass beställ ett måttsytt från PSI såblir du riktigt nöjd + att de e grymt bra å ramla med också :) För de har jag provat ordentligt :)

// Pulkaskurk

Polka var på jakt efter ett tjejställ för nån månad sen, och hon gav nästan upp. Dom flesta tjejställ hon hittade saknade knäpuckar, höftskydd och ryggpuckel, dom vara mest bara snygga läderpåsar. Till slut hittade hon ett Arlen ness-ställ som passade klockrent, med knäpuckar. Men det var visst nån utgående modell. Tvådelat dessutom, så tävla med det får hon ju inte.
Det där sista är helt fel, du får t.o.m. tävla med ett CE-märkt allvädersställ.

http://www.svemo.se/gren.php?did=11

@trådskaparen, köp ett riktigt damställ och inte ett litet herrställ.
Min sambo bytte till denna säsongen och hon mår mycket bättre i sitt Dainese då allt får "plats". Dessutom är hon väldigt väldigt snygg i det. :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman