skinnställ för stora pojkar

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
hej på er ute i landet,jag har en liten fråga till er som jag vill ha svar på:confused:
jag är en kille som som är 195 lång och väger runt 105 kg.
vilket märke har skinnställ för stora grabbar,vad kör ni i för något.
berik är jävligt snygga men tyvärr små i storlekarna enligt sportdepån stigs center.
han sa att berik är bara att glömma eftersom dom gör bara skinnställ till storlek 56 och det brukar jag ha i byxor men pga små storlekar så ryker ju det alternativet.
jag vill helst ha 2 delat ställ eftersom jag vill kunna ta av mig jackan när jag rastar någonstans utmed kusten.
snälla,ge mig svar på vilka märken som kan tänkas ha stora storlekar på ställ.

Kompis är i din storleksklass han kör i ett spyke helsäll stl 60

Jag Har Ett Två Delat Berik Ställ I Storlek 58 Som Jag Ska Sälja Om Du är Intresserad. Jag är 185 Och Väger 100kg. Tror Det Skulle Passa Dig Då Det är För Långt För Mig. Använt I Säsong.

Pm Om Du är Intresserad

Fanns detta upp till strl 110!!!?? Arlen Ness Multiplex schwarz-weiss på www.biker-land.de Där har jag beställt i förrgår(dock ej strl 110) så får väl se om de dyker upp nått.. billigare än fc-moto

Fanns även dainese steel upp till 116....måste ju va nog....:tummenupp

Last edited:
Alpinestars

Jag är 195cm/125kg (mest på mitten). Mitt ställ är ett svart tvådelat Alpinestars RC-1 str64 (svart finns upp till 64). Tycker man ser så jävla dum ut i ett helställ, dessutom kan man använda jackan separat. Köper alla min hojkläder på www.fc-moto.de. Där kostar den €784=8780 plus frakt.

Det är visserligen lite bökigt om man beställer fel storlek. Då får man betala nytt porto x 2 (t/r) och vänta ett par veckor på nya försändelsen. Har hänt mig ett par gånger, men det är det värt. Det är billigare, enklare och smidigare från fc-moto och mina storlekar måste ändå beställas av handlaren på hörnet.

Men en schysst Alpinestars textiljacka är ändå det bästa plagget kombinerat med ett par Mo'cycle jeans och låga hojskor - hojkläder för varjedagkörning.

Erbjudande

Fick precis ett mejl från fc-moto om att dom just nu tar endast €599 för Alpinestars GP-Pro 1PC (helställ). Blir inte billigare än så, SEK6708 plus frakt.

www.psiscandinavia.com

Hej!

Kan rekomedera PSI skinställ!
De skrädda syr stället efter dina mått så det sitter som du vill ha det.
Du kan välja färger och designa ditt ställ som du vill ha det om inte det finns något ställ som de har som passar din smak.
Du kan välja vilket skinn och vilka skydd som du vill ha i ditt ställ.

Kontakt info finns på

www.psiscandinavia.com

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey