antar att du fick med dig handtaget/innerdörren hem oxå innan den självmant lossnade som en fästingRobban_C skrev:I armstödet på högerdörren.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
antar att du fick med dig handtaget/innerdörren hem oxå innan den självmant lossnade som en fästingRobban_C skrev:I armstödet på högerdörren.![]()
... en olyka skulle inte kunna inträffa för henne....... Men HALLÅ....kajlyl skrev:det vore ju lite löjligt om min lillasyster t.ex. som kör 7km till skolan i 30km/h måste ha skinställ![]()
Rigge skrev:Nej du har fel, man måste antingen ha körkort, eller förarbevis på EU moped, jag får inte köra EU moped utan att gå kurs med massa glin så jag köpte en 30-moppe![]()
kaZmur skrev:Bara en fråga.
Hade ni använt skinnställ om ni blev tvugna att köra moppe idag?
kaZmur skrev:Bara en fråga.
Hade ni använt skinnställ om ni blev tvugna att köra moppe idag?
har en crescent compact som jag sprätter grus med på sommrarna i stugan 
I stugan? Inte utanför?madmagnus skrev:... har en crescent compact som jag sprätter grus med på sommrarna i stugan![]()
mjo förvisso men i lagliga farter är det inte farligare än att cykla..AleX skrev:... en olyka skulle inte kunna inträffa för henne....... Men HALLÅ....
![]()

Rigge skrev:Nej du har fel, man måste antingen ha körkort, eller förarbevis på EU moped, jag får inte köra EU moped utan att gå kurs med massa glin så jag köpte en 30-moppe![]()
Robban_C skrev:I stugan? Inte utanför?![]()
Sorry, men du bjöd ju på´t!
jag är ju norrlänning så du får ha lite förståelse![]()
Försökte hänga på men ville inte att det skulle se ut som om jag jagade dom men uppför gasverksbacken (påväg mot Lilljansskogen) höll dom 70 och sedan släppte jag dom när det blev 30, lite rädd om lappen är man ju trots allt och tro inte att dom släppte av :kockoSuperBiker2000 skrev:Hmm får man inte köra eu-moppe med mc-kort?

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|