Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EmKao skrev:Tips är att kolla på ställ i Tyskland på nätet, sen provar du stället här hemma så du vet vilken storlek som passar dig.
Gjorde på detta sättet och fick ett ställ 4000kr billigare![]()
Nicke_K skrev:Det är ju kanon och nästa gång du ska göra samma sak så har inte butiken i Sverige några skinställ längre pga att dom inte säljer några. Då kan du ju starta en gnäll tråd här inne över hur dåligt med välsorterade butiker det finns i Sverige.![]()
Har ett sprillans nytt IXS storlek 50 hängandes, intresserad ?lorkan skrev:Är det ens möjligt att köpa ett okej tvådelat sport/touring skinnställ för typ 5000-6000:- ? Någon som har ett förslag isåfall ? Jag har bara sett H's Sirius för 5500, men finns det inga andra märken som har nåogt i den stilen ?
Blir nog till att handla på rea skulle jag tro ..![]()
frikie skrev:Hallå, här är iaf. en som köpt ett nytt skinnställ av märket "SPIDI"
Köpte det på Lelles, ordpris var 11495:-, nersatt till 8047:- och nu ytterligare nedsatt till 5795:-
Trora att modellen kan heta Hook. En bild säger mer än 1000 ord, här kommer en...
![]()
//Daniel
. Får väl vänta tills jag har pengar igen och hoppas på en dunderrea. 
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |