Skinnställ för 5000-6000:- ?

Tips är att kolla på ställ i Tyskland på nätet, sen provar du stället här hemma så du vet vilken storlek som passar dig.

Gjorde på detta sättet och fick ett ställ 4000kr billigare :banana

EmKao skrev:
Tips är att kolla på ställ i Tyskland på nätet, sen provar du stället här hemma så du vet vilken storlek som passar dig.

Gjorde på detta sättet och fick ett ställ 4000kr billigare :banana

Det är ju kanon och nästa gång du ska göra samma sak så har inte butiken i Sverige några skinställ längre pga att dom inte säljer några. Då kan du ju starta en gnäll tråd här inne över hur dåligt med välsorterade butiker det finns i Sverige. :)

Nicke_K skrev:
Det är ju kanon och nästa gång du ska göra samma sak så har inte butiken i Sverige några skinställ längre pga att dom inte säljer några. Då kan du ju starta en gnäll tråd här inne över hur dåligt med välsorterade butiker det finns i Sverige. :)

Det kan du ge dig fasen på :D

lorkan skrev:
Är det ens möjligt att köpa ett okej tvådelat sport/touring skinnställ för typ 5000-6000:- ? Någon som har ett förslag isåfall ? Jag har bara sett H's Sirius för 5500, men finns det inga andra märken som har nåogt i den stilen ?

Blir nog till att handla på rea skulle jag tro .. :D
Har ett sprillans nytt IXS storlek 50 hängandes, intresserad ?

Någon som har tips på ställen i Sthlm som säljer ut skinnställ billigt nu?

Eller om något har nått schysst 48 ställ till salu, PM:a.

Edit: Såg att du inte bodde i sthlm, säg till om du vill att jag ska ta bort inlägget.

Last edited:
Nu har iaf. jag köpt ett nytt.....

Hallå, här är iaf. en som köpt ett nytt skinnställ av märket "SPIDI"
Köpte det på Lelles, ordpris var 11495:-, nersatt till 8047:- och nu ytterligare nedsatt till 5795:-

Trora att modellen kan heta Hook. En bild säger mer än 1000 ord. Kolla in bilden i min profil så ser nu hur det ser ut.

//Daniel

Last edited:
frikie skrev:
Hallå, här är iaf. en som köpt ett nytt skinnställ av märket "SPIDI"
Köpte det på Lelles, ordpris var 11495:-, nersatt till 8047:- och nu ytterligare nedsatt till 5795:-

Trora att modellen kan heta Hook. En bild säger mer än 1000 ord, här kommer en...
image.php

//Daniel

Uh, najs. Synd att jag inte har några pengar längre.. :crash. Får väl vänta tills jag har pengar igen och hoppas på en dunderrea. :hoppa

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D