Skinnjacka, ej perforerad under sommar + färgval

Skinnjacka - Färgval

• Antal röstningar
    0

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Hoj
Yamaha TR1
Har testat en del jackor och funderar på att köpa en Alpinestars gp plus för att den sitter bra och ser helt ok ut men den är inte till skillnad från den äldre modellen perforerad. Jag undrar om någon vet ifall det kommer bli galet varmt på somrarna.

Svart är alltid tufft men man syns mindre och det kan oxå kännas tråkigt, kanske aningen varmare i solen. Vitt är fräscht och känns racing men kan bli skitigt och är inte lika gangstah. Vilken hade ni valt?

Last edited:
Acid: så att jag blir lika snygg som du? :)

Hoppas även att någon har en åsikt om perforerat eller ej.

Har själv den jackan Vit/svarta. Varmt blir det. Skillnaden dem mellan kan jag dock inte svara på

Har själv den jackan Vit/svarta. Varmt blir det. Skillnaden dem mellan kan jag dock inte svara på

Ok, alla skinnjackor är väl varma på sommaren men är den varmare än andra skinnjackor du eventuellt har haft?

West: ja, det är lätt att dra över en vindtät jacka.

Hade innan pollen varit inne på svart/vit och så får det bli men nu får man kanske leta efter en perforerad jacka om det spelar stor roll.. eller så fixar man hål själv :-) Alternativt kör jag med skyddsjacka och hood de varmaste sommardagarna.
Förstår inte varför de slutade göra lufthål i denna nya jacka :va

Ja min ohåliga lindstrandsjacka jag har nu blir helvetiskt varm om sommarn. Som nån sa är det nog bäst med perforerat och ev. en cool hoodtröja eller liknande.:tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien