Skinkmacka

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Här har ni skinkmacka, skriv ut och tejpa på hojen, det är inne med styling i år :tummenupp

100_0051-skinkmacka.jpg

NoicE skrev:
Här har ni skinkmacka, skriv ut och tejpa på hojen, det är inne med styling i år :tummenupp

Min nattmacka blev nyss uppäten, fast min hade även ost... och Gästrike-Rökt skinka.

/minskar med 100 gram i vikt om dagen... motionera mera!

en skink macka är nog bland det bästa som man kan äta.. och gör nu som noice säger och skriv ut bilden och smäll dit den på hojen.. gör även en fin tavla av den :tummenupp

Hittade en gammal bild på en skinkmacka från 92.
(Bilden är från 92 alltså, mackan åts upp då...)

Bifogat

• T~000024.jpg
    T~000024.jpg
    1.7 KB · Visningar: 248
rainman skrev:
Jag ställer mig åså den frågan ibland, men så beställer jag in en öl till och slutar tänka på det! :rolleyes: :fyllisar
noice jag och stefan drack 72öl 2 vinare och 2 70isar sprit i helgen.. sen tog vi en skinkmacka :)

blom skrev:
noice jag och stefan drack 72öl 2 vinare och 2 70isar sprit i helgen.. sen tog vi en skinkmacka :)
Det är NÄSTAN, men bara nästan så man längtar hem, har ju bara druckit en öl hittils idag! men det är fest ikväll! som nästan alla kvällar! :banana

rainman skrev:
Det är NÄSTAN, men bara nästan så man längtar hem, har ju bara druckit en öl hittils idag! men det är fest ikväll! som nästan alla kvällar! :banana
noice jag och stefan festar varje kväll.. vi festar in sommaren nu... vädret är perrfa och ölen kall... livet leker faktiskt just nu..

vad gör du där nere igentligen :va

blom skrev:
noice jag och stefan festar varje kväll.. vi festar in sommaren nu... vädret är perrfa och ölen kall... livet leker faktiskt just nu..

vad gör du där nere igentligen :va

Slappar mest faktiskt! :tomten
Hälsar på marina som är här nere och pluggar, passar på att ha det gött ett tag! :)
Har tagit dykcert, så man dyker lite grann när man har lust, dricker öl när man har lust, ligger på playan när man har lust... osv :hihi

rainman skrev:
Slappar mest faktiskt! :tomten
Hälsar på marina som är här nere och pluggar, passar på att ha det gött ett tag! :)
Har tagit dykcert, så man dyker lite grann när man har lust, dricker öl när man har lust, ligger på playan när man har lust... osv :hihi
låter ju som här typ fast du är där? hur länge ska hon vara där då?

Noice: Det är ju kaffe i koppen, har du inte förstått vad som ska drickas ur kaffekoppar.

Nähe, nu ska jag ta en skinkmacka, sen ska stället på och motorn varmköras. Vi syns vid likis.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien