Skillnaden mellan Europa och USA

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
:D

difference.jpg

Oj så gammal :7peta

Har man dessutom varit i t.ex. frankrike & sett vad dom äter till frukost så kan man ifrågasätta hur stor skillnaden verkligen är

Chris Husky skrev:
Oj så gammal :7peta

Har man dessutom varit i t.ex. frankrike & sett vad dom äter till frukost så kan man ifrågasätta hur stor skillnaden verkligen är

Även jag har vart i Frankrike och där var det inte många feta ... bröd och ost och vin och lite fondue är inte så farligt...

Jorå
gissa hur glada jänkarna hade blivit om man lagt ut den på ett amerikanskt forum gärna med EU flaggan bytt till en fransk. Om Frankrike tycker de inte.

Anders R skrev:
Jorå
gissa hur glada jänkarna hade blivit om man lagt ut den på ett amerikanskt forum gärna med EU flaggan bytt till en fransk. Om Frankrike tycker de inte.

Har sett den på ett amerikanskt forum. De blev inte snea utan konstaterade bara att de ville flytta till Europa.

sharpedge skrev:
Även jag har vart i Frankrike och där var det inte många feta ... bröd och ost och vin och lite fondue är inte så farligt...

Nä det kan inte jag heller påstå. Men under min vistelse i Florida förra året blev jag förvånad över fåtalet feta människor jag faktiskt såg. Ok, dom som va feta va i många fall giganiska. Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.

Chris Husky skrev:
Nä det kan inte jag heller påstå. Men under min vistelse i Florida förra året blev jag förvånad över fåtalet feta människor jag faktiskt såg. Ok, dom som va feta va i många fall giganiska. Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.

När jag var i Californien (2001) så var det mycket större människor där, inte så mycket på beachen men i övrigt.
Sen dom som var stora var inte så lite heller som du nämde, däremot så fanns det en och annan snygging också. :)
Det var inte direkt "cykelsnutarna-klädda"

Chris Husky skrev:
Men till antalet va det inte fler än här eller i övriga delar av europa jag besökt.
Det är tyvärr ite applicerbart på USA som nation i helhet, jag vet inte exakt men jag har läst att typ 25-30% är överviktiga vilket även mina studier visat - öst- & västkust.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...