Skilland Tranc/dance/techno/rave??

Fan vad du är lättirriterad idag, är stfu ett nytt favorituttryck?
Släpper ingen till för dig Markus?

Stfu är inget uttryck, lär dig vad ett uttryck är. Se det som dagens läxa.
Imorgon kan du lära dig vad en akronym är.
Återkom om du behöver med vägledning i ditt tonårsliv.

Last edited:
Hardstyle! för dom som går på speed :yoparty

[YOUTUBE-ID]W51pa8XIL8Y[/YOUTUBE-ID]

Hardstyle! för dom som går på speed :yoparty

[YOUTUBE-ID]W51pa8XIL8Y[/YOUTUBE-ID]

:rofl vilket mongo.
Får Mc Hammers dans och byxor att se stentuffa ut i jämförelse.

[YOUTUBE-ID]DcNUx0-XEfw[/YOUTUBE-ID]

Det var inte Skyscraper med Underworld du menade? Den var bra också. Älskade Underworld.

Nä, Underworld var väl inte acid?
Det var väl typ brittisk ambient á la Orbital. :zpy

Last edited:
Markus: Melbourne Shuffle är ju för grymt. Skulle vara ballt att kunna det riktigt snyggt! :tungan:

Fast det skulle också vara riktigt grymt att kunna dansa som Mc Hammers också!

Jag har lyssnat på elektronisk musik sedan Tangerine Dream och PinkFloyd på 70talet och jag måste nog medge att jag även gillar Techno och rave :)
Underworld, biosphere, Astral projection, VNV nation, M83 mfl är givna val i mp3-spelaren...

Att ligga med gasen i botten på Autobahn med "james brown is dead" på den ljudnivån där trumhinnorna slår mellan ändlägena, gav en rätt skön känsla!
Det var ju iallafall ingen risk att man somnade vid ratten...

Last edited:
Vad är Prodigy? Prodigy tycker jag är bra!

Du är förlåten för gamla synder när du visar dig ha en sådan god smak :tummenupp

Däremot så är det bara Experience & Music for the Jilted Generation som är mästerverk, sen blev det lite lättlyssnat radiomusik

Snacka om paradox.
Som att säga att det vore kul att äta bajs, bara det vore gott.

Varför inte? Då blir ju ens matkostnader billigare om ens avföring var nyttig! Men hade det vart så hade man inte ansett att det är totalt vidrigt att käka det som kommer ut från fisringen..

Hardstyle och hardcore is teh shiit :)

brukar åka på diverse stora event där musikstilen spelas, senast var Q-base i Dusseldorf på ett flygfält och nu i november är det Qlimax i Arnhem i holland, Bra drag på festerna ^^ sjuukt lasershow med

jumpstyle är för övrigt en dans som dansas till hardstyle. ser förjävligt ut. inte en musikstil

[YOUTUBE-ID]ZCUuEfgqctk[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
jumpstyle är för övrigt en dans som dansas till hardstyle. ser förjävligt ut. inte en musikstil

[YOUTUBE-ID]ZCUuEfgqctk[/YOUTUBE-ID]

Nja, jag skulle vilja säga att det också finns en musikstil som kallas för jumpstyle, som är snarlik hardstyle.

Skillnaden är att jumpstyle har en mer monoton och inte lika tung basgång som hardstyle.

Det första videon du postade med snubben som dansar melbourne skulle jag säga är ett utmärkt exempel på musikstilen jumpstyle. Den saknar "gunget" och variationen i basgången som kännetecknar hardstyle.

Åh vad ni kan. :lol
Ingen som reflekterar att alla mongoloider som florerar i filmerna är 12-14 år och står på föräldrarnas baksida och leker? Dvs, detta är lika hardcore som att hoppa hopprep eller leka hage på skolgård.

Fy fan för dagens ungdom, kanske ska till bryggeriet 1/11 och ser jag sådana där töntar då så häller jag öl på dem. :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman