Skicka pall genom svea rike !

-=[P-son]=-

Turn In - Apex - Flat Out - Highside
Gick med
7 Jun 2009
Ort
rööH
Hoj
Yamaha R6 -00 x 2, Husa 650 Motard, Husa 450 Enduro
Tjohej !

Någon som har kontakter inom fraktvärlden ??

Har hittat en motor, skitbra !

Men den står i Sundsvall !! :tungan

Skicka pall som privatperson, jo tjena :huvet

Någon som VET ett företag som man kan skicka en pall med ?
Halvpall, ca 80 kg.


Någon som sitter å åker denna vägen själv kanske :tungan

Jag har möjlighet att ta emot pall på jobb, eller hämta skiten på avlägsen terminal mitt i natten :rolleyes:

Avsändaren har inte möjlighet till upphämtning dagtid, så någon form av inlämning på terminal föredras

Bussgods kan hjälpa mig halvvägs...
Dem kan få ner den till Götet för typ rimlig summa....

Posten, schenker, dvs, dhl, bring nope.....

någon av dem tyckte att jag skulle kolla med lokalt åkeri...
dem har nog inte riktigt koll på avstånd mellan malmö och sundsvall....


anybody ??
 
Du skulle kunna kolla me Nea Elmateriel också. Vi har filialer i hela landet och har lastbilar som går imellan de olika filialerna dagligen.
 
Läste rubriken lite för snabbt, klickade på tråden och undrade vem det var som skulle skicka mig genom Sverige. :glömdet
 
Bussgods. Skickade 4st 18" fälgar med däck till sundsvall för typ 3år sedan, det kostade ca 1200:-
 
Om du fortfarande behöver hjälp så hör av dig via Pm
Skulle gissa på att vi tar hem det från Sundsvall
För en femhundring.
 
Annars så kör Stickan rätt mycket i de trakterna, i så fall landar pallen i Eslöv.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top