skicka mc utrustning med posten !!!

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
kära bullen...
jag har sålt och skall skicka iväg ett skinställ +handskar och stövlar,hur gör jag:confused:
stövlarna och handskarna har jag kvar orginalförpackningarna till men skinstället ???
skall jag dra över en sopsäck över skinnstället och skicka med posten eller skall jag trycka ner allt i en låda.
personligen om jag var köpare så skulle jag väl inte uppskatta om skinnstället var nerpressad i en låda.
jag har 3 paket att skicka,blir det dyrare för mig att skicka 3 paket istället för 1 paket.

hör med någon transportfirma. vad det kan kosta dom kör ju runt hela landet mer eller mindre

Köpte precis ett ställ här på SH.
Skickas med Schenker, kostar 120:-
Bra och billigt.
Annars bussgods.
250:- inkl efterkrav.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

vill du att det ska komma fram fort skicka med posten ...vill du att det ska bli billigare att skicka ,,skicka med schenker ....packa stället i säck + låda ...och skriv gärna ner numret till mottagaren på adresskortet så går det fortare ...bussgods funkar bra med men det tar tid ..mvh en som jobbar för ett av bolagen :)

Vill du ha dyr frakt, välj posten. Vill du ha billig frakt, ta nått av förslagen i tråden.
Posten är billig om du är ett företag med fraktbehov och kan förhandla om priset.
Några 1000 paket i veckan och du är intressant kund för posten.

posten.se
schenker.se
bussgods.se

Vill du ha dyr frakt, välj posten. Vill du ha billig frakt, ta nått av förslagen i tråden.
Posten är billig om du är ett företag med fraktbehov och kan förhandla om priset.
Några 1000 paket i veckan och du är intressant kund för posten.

haha du har så rätt jobbar du på posten med? tuvärr är det lite så som privatkund på posten idag ...men det går snabbast

haha du har så rätt jobbar du på posten med? tuvärr är det lite så som privatkund på posten idag ...men det går snabbast

Nej inte nu längre men jag har jobbat på terminalen på Lunnagårdsgatan i Mölndal 1993 till 1994.
Och lastat och lossat företagspaket. Numera är det väl Bring som har den terminalen. :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman