Monterade fast nya bakdrevet idag och upptäcke då till min fasa att det var lätt skevt, snackar 1-2mm ungefär. Då jag är färsking på att mecka hoj vet jag inte riktigt om det lilla spelar någon större roll. Så vore tacksam om någon av experterna kunde ge dela med sig av sin expertis =)

