Sketsnack/Allmänt tjöt

ImageUploadedByTapatalk1396099301.636865.jpg
Just nu känns det avlägset med hojåka.
/Kiruna

Last edited:
Gott :tummenupp Blev några mil själv i eftermiddag. Gixxern ville ut på lite bus så fick rasta den på blåhults/hökensås-rundan. En hel del tjälskador men ändå underhållande som alltid :)

Så fort hojen är startklar kommer jag nöta den sträckan, hänger gärna med några vändor! Sist jag åkte där tyckte jag vägen var i rätt bra skick. (Habo-Tidaholm)

Så fort hojen är startklar kommer jag nöta den sträckan, hänger gärna med några vändor! Sist jag åkte där tyckte jag vägen var i rätt bra skick. (Habo-Tidaholm)

Vore kul med sällskap framöver, bara att lägga ett meddelande här eller PM:a. Bor ju praktiskt taget i början av vägen så kan haka på rätt smidigt om någon har vägarna åt detta hållet.

Tranemo o tebax blev det idag fick upp riktigt bra med temp i däcken och kunde hålla hyffsat tempo bitvis !

Ja nått åt det hållet därför jag skrev "hyffsat tempo bitvis" trevliga va dom i alla fall....

Jag skulle vilja ut och åka med, där bak på en hoj, är det någon som kan ställa upp på detta, vi kan köra typ 1-2 timmar och jag betalar ju givetvis för att någon ställer upp. Hör gärna av er.

Jag skulle vilja ut och åka med, där bak på en hoj, är det någon som kan ställa upp på detta, vi kan köra typ 1-2 timmar och jag betalar ju givetvis för att någon ställer upp. Hör gärna av er.

Jag håller till i JKPG/Gränna då och då, du får du åka med om du vill, alt på ngn bandag om du vill åka med några varv. Jag kör som folk kör mest..

Sådär, då har jag blivit med en bärbar pinnsvets av modell äldre... någon som vill att jag ska öva på deras hoj? med fördel en som har ordentlig knüllputs?

Du kan få svetsa på min hoj! Behöver svetsta fast ordentliga bult på bultarna som håller oken. Får inte loss dem annars.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT