Sketsnack/Allmänt tjöt

nuda är intressant däremot kommer jag aldrig förlåta dig för att lämna ifrån dig din orange själ!!! smisk o pisk!

Vi åker upp på fredagen till mässan!

Du får väl ge mig några klistermärken att sätta på verktygslådan :tummenupp
Tror ni man kan köra i KTMgruppen på bikeweek nu med husqvarnan? De äger ju trots allt märket :)

nuda är intressant däremot kommer jag aldrig förlåta dig för att lämna ifrån dig din orange själ!!! smisk o pisk!

Vi åker upp på fredagen till mässan!

It's all good, Husqvarna, KTM same same numera så själen bör vara hyffsat intakt med inslag av blått. :tungan

Vart går jag om jag vill foliera undertailen? Transparant skyddsfolie, kanske kan hjälpa att hålla den i bra skick något längre. Tror det kan bli en del stenskott och skit.

Autoident bakom Mr.Cap vid BMW (Holmgrens) eller Solfilmsmontage vid viadukten. Solfilmsmontage har nått som heter stenskotts film, är transparent och är de bara undertailen så bör de inte kosta speciellt mycket att foliera.

Autoident

Solfilmsmontage

Ska åka och kolla på en Cheva s10 på måndag i Karlsborg. Vet om några rostfläckar runt skärmarna på den och att kontaktdosan till dragkroken är dålig. Någon som vet nåt mer man bör kolla än tex all el, rost i trösklar och under flaket?

Köpt pickis?

Kollade på 3st. Alla med stora motorn men bara en med 4x4. Blev tyvärr ingen då eftersom jag fick reda på i måndags att jag skulle operera knät och vara sjukskriven så väntar nog lite med det. Men absolut så gillade jag bilarna :) Bara att jag får skjuta upp köpet lite.

Kollade på 3st. Alla med stora motorn men bara en med 4x4. Blev tyvärr ingen då eftersom jag fick reda på i måndags att jag skulle operera knät och vara sjukskriven så väntar nog lite med det. Men absolut så gillade jag bilarna :) Bara att jag får skjuta upp köpet lite.

hur länge kommer du bli borta från hojen efter operationen ??

Nej. Jag hade bara en tanke att om festen var fredag kväll så kunde man svänga förbi och säga hej men nu verkar den ju vara på lördagen så det blir nog inget.

Lite käk på Hard Rock Café, Rockbaren eller Sticky Fingers kanske däremot? Vad säger herr reiseleiter och övriga medresenärer inna da big familjekombi?

Tog ganska exakt ett år efter min knäoperation innan jag körde hoj utan känningar i alla fall !

Detta ska ju vara en väldigt smidig operation med menisken. Men jag hade nog tänkt att ta det lugnt med crossåkandet så länge som möjligt för att kunna träna upp knät så mycket som möjligt.

Wicknertz. Jag ramlade faktiskt aldrig när mitt knä började strula :yoparty:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!