Sketsnack/Allmänt tjöt

37:35 för alla er som är som mig och inte gillar för mycket spolande och reklam.

Nå Lerutis, Fick du borra? :brynad

Hade du suttit på Spettan hade det inte blivit nån bra tv.. Dom andra hade ju bara gett opp direCKt och lommat hem med svansen mellan benen..:D

Känns ju fan pinsamt o säga men nu vill ja se uppföljningen..:glömdet

hade du suttit på spettan hade det inte blivit nån bra tv.. Dom andra hade ju bara gett opp direckt och lommat hem med svansen mellan benen..:d

känns ju fan pinsamt o säga men nu vill ja se uppföljningen..:glömdet

wörd!

Jag är en man av borrningar, men hur det gick får ni följa i tv ;)

Jag har källor som säger att det är nu du får använda ditt borr till att grada ur gamla hål. Blir högre utdelning desto längre man är kvar i detdäringa programmet. Märkt nån skillnad på velvet sen sista programmet?:smasha

Last edited by a moderator:
jahaja grappar, säsongen börjar lida mot sitt slut och efter bara ett år funderar jag på att byta hoj och körställning. tänkte sälja r6'an o inhandla en sprillans ny ktm 690 smc-r till våren. Så va säger ni, äre nått o ha elr!? :7peta

Hade du suttit på Spettan hade det inte blivit nån bra tv.. Dom andra hade ju bara gett opp direCKt och lommat hem med svansen mellan benen..:D

Känns ju fan pinsamt o säga men nu vill ja se uppföljningen..:glömdet

haha, humorn är att han jag köpte spettan av smsade mig och sa EXAKT det där efter programmet ;)

wörd!

Jag har källor som säger att det är nu du får använda ditt borr till att grada ur gamla hål. Blir högre utdelning desto längre man är kvar i detdäringa programmet. Märkt nån skillnad på velvet sen sista programmet?:smasha

Vet inte riktigt, får väl besöka stället snart ;) inte mitt häng normalt sett men jag är inte den som är den!

Blir spännande och se vad allt mynnar ut i :D

jahaja grappar, säsongen börjar lida mot sitt slut och efter bara ett år funderar jag på att byta hoj och körställning. tänkte sälja r6'an o inhandla en sprillans ny ktm 690 smc-r till våren. Så va säger ni, äre nått o ha elr!? :7peta

Provkör en. Den är inget för mig (edit: just nu) då den inte är lite för opraktisk vid semestrar osv så jag kör 990. Tråkigt att man inte har råd att ha 2.

Last edited:

Absolut något att ha :tummenupp Själv har jag aldrig haft så roligt på en hoj som jag har på 690in, detta gäller både gata och bana :)

Men jag tycker du ska provköra en innan du bestämmer dig, kanske lite farligt att prova en som min eller Dannes (som är fullkittade med evo2-kam, helsystem å öppet filter á 15k extra... :D) Går säkert att styra upp annars om du är sugen!

Sluta mobbas. Jag kan ju bli ledsen i ögat :3freak

Jag behöver alla kubik jag kan få tag på så den orkar upp för backarna!

http://www.artclinic.se/fettsugning-goeteborg-uppsala Kanske det kan vara nått Bullén?

Ska inte säga att jag är kluven egentligen då min 990 är my one true love men en 690 fullsketen är absolut något som man borde ta i beakning om man vill ha KUL! Plastraketer kräver bra asfalt o gärna lite större vägar (i min synvikel iaf) medans en mÅtarDJ kräver inget utan det är fritt fram för bus o pisk!

Absolut något att ha :tummenupp Själv har jag aldrig haft så roligt på en hoj som jag har på 690in, detta gäller både gata och bana :)

Men jag tycker du ska provköra en innan du bestämmer dig, kanske lite farligt att prova en som min eller Dannes (som är fullkittade med evo2-kam, helsystem å öppet filter á 15k extra... :D) Går säkert att styra upp annars om du är sugen!

ja man är ju lite sugen på något annat än fart, vill lära mig slanga. fiskar även mkt så kan va gott o kunna ta en grusväg utan att lägga hojen i första kurvan. ska åka o kolla på en på på mc kompaniet i skövde imon tänkte jag, se om man kan göra en "bra" inbytesaffär :D

Tror inte du släpper den för de pengar som finns i min plånbok ;) Sen är det ju detdär med att jag har en böjelse för "crossbang-twinshaft" för det var väl en sån i annonsen?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman