Sketsnack/Allmänt tjöt

Har det landat ett ufo i Vaggeryd? Rapporter om konstigt vitt ljus och udda ljud. Grå skapelse med sneda mandelformade ögon siktad i goffens garage!

Jag ställer på en ölkväll med mcsnack. Genomlider extrem abstinens!

lill-fikusen som jobbade på mascot/nybergs/nu på mascot och som kört RRR ngt år. Den Lillen från Eksjö? Han har väl så länge jag vet alltid bott i Eksjö?

Japp den e ja hehe ;)
Ska kolla ett datum så hoppas jag ni fixar många bra film klipp så vi har lite gott å titta på :)

Var hittar man en sån maskin? Ebay? Butik?
Jag har en bekant som säljer ut beg gymutrustning. Finns alltså det mesta, proffsgrejor, till bra priser! PM'a om du vill ha nåt :tummenupp

Ska kolla ett datum så hoppas jag ni fixar många bra film klipp så vi har lite gott å titta på :)
Du har ju också GoPro kompis :7peta
Jag filmade lite igår men det blir max en minut av det materialet.
Vore fint att kunna krascha nånstans i Eksjö när det bli ölkväll.

Last edited:
Någon som kan tipsa om var man få saker frästa? Behöver 4 fästen gjorda, helst i alu.

Snacka med Tony på Novalux skylt. Han fixar 2d fräsning i aluplåt. Han ska nog inte vara omöjlig att förhandla priset med heller.

Tack för tipset, men det är tjockare än plåt. Alubit som är ca 2cm tjock, 10*20cm. Ska gå ut 4 fästen ur detta.

Någon som kan tipsa om var man få saker frästa? Behöver 4 fästen gjorda, helst i alu.
Finns ju en smed i infarten till Habo som gjorde vänstergängade växelstag till min hoj. Han heter Dan tror jag :) tel 036-40888. Industrisvets AB. Orange kåk
Vet inte om han fräser smått finlir men man kan ju fråga. Hade en hel del maskiner där och jobbade nog 15 h/dag :rolleyes:

Last edited:
Finns ju en smed i infarten till Habo som gjorde vänstergängade växelstag till min hoj. Han heter Dan tror jag :) tel 036-40888. Industrisvets AB. Orange kåk
Vet inte om han fräser smått finlir men man kan ju fråga. Hade en hel del maskiner där och jobbade nog 15 h/dag :rolleyes:

Just det, tack! Hade glömt han, hade mkt hjälp av han för ca 12 år sen, dels i jobbet och med delar till ett wankelbygge. Japp, han jobbar mkt.

Kollar frakt på ett vettigt från England nu. Gruppköp?

Blev inget gruppköp eller de kanske fortfarande är under fundering (saknas finans för just nu) ?!

Själv högg ja ett ställ av Toyman som han rear ut för halva priset. De som han hade till hojarna på MC mässan.

Nej, det blev inget gruppköp :( Jag och Goffe har också bokat oss var sina Maltek av Toyman. De är ju erkänt bra och Tony tar dem till Jkpg i påsk :)
Hade iof varit fint med ett stöd gångna helgen när jag drog crossen 50 mil på kärra. Dubbdäck står inte stadigt på plåtflak...

Fyra timmar arbete kvar sen två v ledigt :banana

Last edited:
Jepp ja synkade upp med honom på mässan som man ändå vet att man kommer gå på. :hihi

Njä de låter inte som den mest stabila frakten, oh ledigt de e nice två veckor med. Antar de var skidresa som gällde då ?

Gött, åker till Sälen på lördag också, en vecka. Fyra pers, snowboard på tre av oss och en bulle i ugnen på den fjärde hehe
Tar sikte på Östra Tandådalen och Hundfjället (plus en dag i Trysil)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman